Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2734 |
ABE | C5G032ABE |
ABTEX | ACY1063 |
AKRON-MALÒ | 89626 |
APEC | BCY1029 |
APEC | BWC8097 |
ATE | 24.3219-1107.3 |
BARUM | BAW1901 |
BORG BECK | BBW1099 |
BOSCH | 0 986 475 776 |
BRAKE ENG | WC1287BE |
BRAKE ENG | WC1695BE |
BRAKE ENG | WC4258 |
BRAKE ENG | WC4918 |
BRAXIS | AJ2018 |
BRAXIS | AJ2084 |
BREMBO | A 12 099 |
BREMSI | BC1421 |
BSF | 04037 |
CAR | 3450 |
CIFAM | 101-354 |
CLUTCHNUS | MBC0228 |
Caliper EP | R122A |
DEEVO | BI00901 |
DELPHI | LW36167 |
DELPHI | LW37521 |
DIAMAX | N03115 |
DJ PARTS | AW1384 |
FEBI | 5703 |
FENOX | K1949 |
FENOX | K1984 |
FERODO | FHW027 |
FERODO | FHW336 |
FORD | 1 517 559 |
FORDMOCO | 72G-B226-1AA |
FRITECH | CF075 |
FTE | 9210109 |
FTE | R19031F1 |
GIRLING | 5004195 |
HBJAKOPART | J3233020 |
HELLA | 8AW 355 532-131 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-131 |
JPG | 1561300100 |
JURATEK | JCY1063 |
JURID | 211748J |
JURID | 251070J |
KABIS | WC30060 |
KAGER | 39-4399 |
KAWE | W4258 |
KAWE | W4918 |
KRAFT AUTO | 6032000 |
KRAFT AUTO | 6032150 |
LPR | 4258 |
LPR | 4918 |
MAG | 359001300320 |
MAG | 360219230072 |
MAG | 360219230264 |
MAPCO | 2778 |
MAXGEAR | 19-0008 |
METELLI | 04-0354 |
METZGER | 101-354 |
MEYLE | 714 531 0011 |
MEYLE | 714 533 0018 |
MEYLE | 714 533 0020 |
MGA | C1450 |
MGA | K570450 |
MGA | PM633450 |
MOTAQUIP | VWC345 |
Motrio | 8550501774 |
NATIONAL | NWC5005 |
NK | 802506 |
OPENPARTS | FWC3117.00 |
OPTIMAL | RZ-3269 |
OPTIMAL | RZ-3929 |
PATRON | PBC4258 |
PATRON | PBC4918 |
PROTECHNIC | PRH2273 |
QUINTON HA | BWC3255 |
REMSA | C1519.35 |
REMSA | C1519.48 |
REMSA | C1519.70 |
RIDEX | 277W0014 |
ROADHOUS | 1519.35 |
ROADHOUS | 1519.48 |
ROADHOUS | 1519.70 |
SAMKO | C08205 |
SBS | 1340802506 |
SIGMAUTO | BC1421 |
STELLOX | 05-83019-SX |
STELLOX | 05-83020-SX |
SWAG | 99 90 5703 |
Stark | SKWBC-0680013 |
TEXTAR | 34013900 |
TRISCAN | 8130 16063 |
TRUSTING | CF075 |
TRW | BWD195 |
VALEO | 350307 |
VILLAR | 623.5212 |
VILLAR | 623.5704 |
WOKING | C1519.35 |
WOKING | C1519.48 |
WOKING | C1519.70 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.