Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52902X |
ABE | C5R030ABE |
AKRON-MALÒ | 89560 |
AKRON-MALÒ | 90053 |
APEC | BCY1317 |
ATE | 24.3220-1615.3 |
AUTOFREN S | D3289 |
BOSCH | 0 986 475 642 |
BRAKE ENG | WC1536BE |
BRAKE ENG | WC4584 |
BREMBO | A 12 263 |
BREMSI | BC1459 |
BSF | 04142 |
CAR | 3688C |
CAR | 3798C |
CIFAM | 101-438 |
CLUTCHNUS | MBC0623 |
Caliper EP | R096L |
DELPHI | LW31539 |
DIAMAX | N03077 |
DJ PARTS | AW1108 |
ERT | 300425 |
FENOX | K2094 |
FERODO | FHW075 |
FRENKIT | 320015 |
FRITECH | CF043 |
FTE | 9210190 |
FTE | R20060A1 |
GIRLING | 5005125 |
HELLA | 8AW 355 530-011 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-011 |
JPG | 4161301000 |
JURID | 251040J |
KAGER | 39-4296 |
KAMOKA | 1110077 |
KAWE | W4584 |
KRAFT AUTO | 6035125 |
LPR | 4584 |
MAG | 360219230213 |
MAPCO | 2163 |
MAXGEAR | 19-0177 |
METELLI | 04-0438 |
METZGER | 101-438 |
MGA | C1665 |
MGA | PM624665 |
Motrio | 8671020599 |
NK | 803948 |
OPENPARTS | FWC3206.00 |
OPENPARTS | FWC3247.00 |
PATRON | PBC4584 |
PATRON | PRK142 |
PROTECHNIC | PRH2446 |
PROTECHNIC | PRH2502 |
QUINTON HA | BWC3509 |
REMSA | C1520.33 |
RENAU | 77 01 035 405 |
RENAU | 86 71 020 599 |
RIDEX | 277W0118 |
ROADHOUS | 1520.33 |
SAMKO | C12135 |
SASIC | 4003087 |
SBS | 1340803948 |
SIGMAUTO | BC1459 |
STELLOX | 05-83047-SX |
SWAG | 60 91 0240 |
TEXTAR | 34025700 |
TRISCAN | 8130 10033 |
TRUSTING | CF043 |
TRW | BWF125 |
VALEO | 402089 |
VILLAR | 623.5231 |
WOKING | C1520.33 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.