Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52979 |
A.B.S. | 52980 |
ABE | C5C030ABE |
ABTEX | 4825 |
ABTEX | ACY1048L |
ABTEX | ACY1048R |
AKRON-MALÒ | 90199 |
AKRON-MALÒ | 90245 |
AKRON-MALÒ | 90246 |
APEC | BCY1188 |
APEC | BCY1525 |
APEC | BCY1526 |
APEC | BWC8087 |
ATE | 24.3219-1739.3 |
AUTO-SPEED | 290CL00061 |
AUTO-SPEED | 290CR00061 |
AUTOFREN S | D3601 |
BORG BECK | BBW1783 |
BORG BECK | BBW1876 |
BORG BECK | BBW1877 |
BOSCH | 0 986 475 907 |
BOSCH | 0 986 475 972 |
BOSCH | 0 986 475 973 |
BOSCH | F 026 009 907 |
BRAKE ENG | WC1649BE |
BRAKE ENG | WC1650BE |
BRAKE ENG | WC4826 |
BRAKE ENG | WC4828 |
BRAKE ENG | WC4829 |
BRAXIS | AJ2099 |
BREMBO | A 12 359 |
BREMBO | A 12 606 |
BREMBO | A 12 607 |
BREMSI | BC0683 |
BREMSI | BC1484 |
BREMSI | BC1485 |
BSF | 04463 |
BSF | 04464 |
CAR | 3694C |
CAR | 3696C |
CAR | 3697C |
CIFAM | 101-809 |
CIFAM | 101-810 |
CITRO | 4402.E1 |
CITRO | 4402.E9 |
CITRO | 4402.E9 SK1 |
CLUTCHNUS | MBC0620 |
CLUTCHNUS | MBC0624 |
DEEVO | BI01414 |
DEEVO | BI01417 |
DELPHI | LW39176 |
DIAMAX | N03131 |
DIAMAX | N03278 |
DIAMAX | N03279 |
ERT | 300600 |
FERODO | FHW4085 |
FERODO | FHW4125 |
FERODO | FHW416 |
FRENKIT | 319045 |
FRITECH | CF683 |
FRITECH | CF684 |
FTE | 9210079 |
FTE | R190006A2 |
GIRLING | 5004307 |
HELLA | 8AW 355 531-461 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-461 |
JURATEK | JCY1048L |
JURATEK | JCY1048R |
JURID | 251061J |
KABIS | WC30046 |
KAWE | W4826 |
KAWE | W4828 |
KAWE | W4829 |
KRAFT AUTO | 6036005 |
KRAFT AUTO | 6036010 |
LPR | 4826 |
LPR | 4828 |
LPR | 4829 |
MAG | 359001301440 |
MAG | 360219230414 |
MAG | 360219230415 |
MAXGEAR | 19-0335 |
MAXGEAR | 19-0336 |
METELLI | 04-0809 |
METELLI | 04-0810 |
METZGER | 101-809 |
METZGER | 101-810 |
MGA | C1963 |
MGA | PM783963 |
MOTAQUIP | VWC884 |
Motrio | 8550501791 |
Motrio | 8550501793 |
Motrio | 8550501794 |
NATIONAL | NWC5096 |
NATIONAL | NWC5097 |
NK | 801933 |
OPENPARTS | FWC3212.00 |
OPENPARTS | FWC3214.00 |
OPENPARTS | FWC3215.00 |
PATRON | PBC4826 |
PEUGE | 4402.E1 |
PEUGE | 4402.E9 |
PEUGE | 4402.E9 SK1 |
PROTECHNIC | PRH2452 |
PROTECHNIC | PRH2806 |
PROTECHNIC | PRH2807 |
QUINTON HA | BWC3768 |
REMSA | C1519.62 |
REMSA | C1519.63 |
ROADHOUS | 1519.62 |
ROADHOUS | 1519.63 |
SAMKO | C31089 |
SAMKO | C31091 |
SAMKO | C31092 |
SBS | 1340801933 |
SIGMAUTO | BC0683 |
STELLOX | 05-85529-SX |
SWAG | 64 10 2822 |
TEXTAR | 34010600 |
TOPRAN | 721 020 |
TRISCAN | 8130 38018 |
TRISCAN | 8130 38019 |
TRUSTING | CF683 |
TRUSTING | CF684 |
TRW | BWD304 |
TRW | BWD307T |
VALEO | 400637 |
VALEO | 400770 |
VILLAR | 623.6053 |
VILLAR | 623.6521 |
VILLAR | 623.6522 |
WOKING | C1519.62 |
WOKING | C1519.63 |
CITROËN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.