Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62109 |
ABE | C5R067ABE |
ABTEX | ACY1136 |
AKRON-MALÒ | 90321 |
APEC | BCY1546 |
APEC | BWC8252 |
ASAM | 30929 |
ATE | 24.3219-1761.3 |
AUTO CYLIN | CPD.NIS481 |
AUTO-SPEED | 290CL00013 |
AUTO-SPEED | 290CR00013 |
AUTOFREN S | D31129 |
BORG BECK | BBW1932 |
BOSCH | 0 986 AB8 579 |
BOSCH | F 026 002 572 |
BRAXIS | AJ2096 |
BREMBO | A 12 B80 |
BREMSI | BC0869 |
BSF | 04591 |
CAR | 4604 |
CIFAM | 101-1000 |
COGEFA | 7.60.549.707 |
Caliper EP | R198 |
DACIA | 60 01 549 707 |
DEEVO | BI02410 |
DELPHI | LW90118 |
DIAMAX | N03178 |
DODA | 1070020032 |
ERT | 300860 |
FENOX | K1983 |
FERODO | FHW4680 |
FRITECH | CF869 |
FTE | 9210095 |
FTE | R190041.7.1 |
GIRLING | 5004351 |
HELLA | 8AW 355 531-661 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-661 |
IAP | 703-29010 |
JURATEK | JCY1136 |
KABIS | WC20107 |
KAWE | W5192 |
KRONER | K000512 |
LPR | 5192 |
MAG | 359001300430 |
METELLI | 04-1000 |
MGA | C1873 |
MGA | PM881873 |
MOTAQUIP | VWC932 |
Motrio | 8671020719 |
NAPA | NCY1043 |
NISSA | 60015-49707 |
NK | 803971 |
NPS | N323N14 |
OPENPARTS | FWC3370.00 |
PATRON | PBC5192 |
PROTECHNIC | PRH2759 |
QF | QF11F00143 |
RENAU | 60 01 549 707 |
RENAU | 86 71 020 719 |
SAMKO | C31184 |
SIGMAUTO | BC0869 |
STELLOX | 05-85487-SX |
SWAG | 60 10 3127 |
TEXTAR | 34084600 |
TRIALLI | CF 0941 |
TRISCAN | 8130 25059 |
TRUSTING | CF869 |
TRW | BWD351 |
VALEO | 400642 |
VILLAR | 623.5627 |
DACIA
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.