Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37305PU |
A.B.S. | 62831X |
ABE | C5C001ABE |
ABE | C5R029ABE |
AKRON-MALÒ | 90051 |
AKRON-MALÒ | 90066 |
APEC | BCY1157 |
ASAM | 71430 |
ATE | 24.3220-1617.3 |
AUTOFREN S | D3280 |
BORG BECK | BBW1519 |
BOSCH | 0 204 116 226 |
BOSCH | 0 204 116 234 |
BOSCH | 0 986 475 637 |
BOSCH | F 026 002 234 |
BOSCH | F 026 009 234 |
BRAKE ENG | WC1534BE |
BRAKE ENG | WC4582 |
BRAXIS | AJ2053 |
BREMBO | A 12 216 |
BREMBO | A 12 254 |
BREMSI | BC0026 |
BREMSI | BC1452 |
BSF | 04137 |
BSF | 04184 |
BSG | BSG 70-220-001 |
CAR | 3685C |
CAR | 3794C |
CIFAM | 101-432 |
CIFAM | 101-577 |
CLUTCHNUS | MBC0591 |
DEEVO | BI01387 |
DEEVO | BI01564 |
DELPHI | LW25078 |
DELPHI | LW25123 |
DIAMAX | N03012 |
DIAMAX | N03058 |
DJ PARTS | AW1110 |
ERT | 300145 |
FENOX | K2013 |
FENOX | K2092 |
FERODO | FHW086 |
FERODO | FHW4043 |
FRENKIT | 320014 |
FRITECH | CF026 |
FRITECH | CF061 |
FTE | 9210186 |
FTE | R20056B1 |
GIRLING | 5005166 |
HART | 218 494 |
HELLA | 8AW 355 530-031 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-031 |
JPG | 4161300800 |
JURID | 251032J |
KABIS | WCK70270 |
KABIS | WCK70272 |
KAGER | 39-4340 |
KAGER | 39-4452 |
KAMOKA | 1110081 |
KAWE | W4581 |
KAWE | W4582 |
KRAFT AUTO | 6035110 |
KRAFT AUTO | 6035521 |
LPR | 4581 |
LPR | 4582 |
MAG | 359002403220 |
MAG | 360219230205 |
MAG | 360219230210 |
MAG | 360219230211 |
MAPCO | 2140 |
MAXGEAR | 19-0154 |
MAXGEAR | 19-0196 |
METELLI | 04-0432 |
METELLI | 04-0577 |
METZGER | 101-432 |
METZGER | 101-577 |
MEYLE | 16-14 531 0009 |
MEYLE | 16-14 533 0017 |
MGA | C1661 |
MGA | PM631661 |
MGA | PM672661 |
MGA | PM752661 |
MOTAQUIP | VWC562 |
MOTAQUIP | VWC583 |
Motrio | 8671020596 |
Motrio | 8671020597 |
NK | 803928 |
NK | 803929 |
OPENPARTS | FWC3203.00 |
OPENPARTS | FWC3243.00 |
OSSCA | 06863 |
PATRON | PBC4581 |
PATRON | PBC4582 |
PATRON | PRK115 |
PROTECHNIC | PRH2443 |
PROTECHNIC | PRH2498 |
ProfiPower | 5B2046L |
QF | QF11F00153 |
QUINTON HA | BWC3471 |
QUINTON HA | BWC3472 |
REMSA | C1520.30 |
REMSA | C1520.44 |
RENAU | 77 01 033 707 |
RENAU | 77 01 035 471 |
RENAU | 77 01 039 392 |
RENAU | 86 71 020 597 |
RIDEX | 277W0016 |
ROADHOUS | 1520.44 |
SAMKO | C12132 |
SAMKO | C12133 |
SASIC | 4003080 |
SBS | 1340803928 |
SBS | 1340803929 |
SIGMAUTO | BC0026 |
SIGMAUTO | BC1452 |
STELLOX | 05-83044-SX |
STELLOX | 05-83046-SX |
SWAG | 60 91 2389 |
Stark | SKWBC-0680015 |
TEXTAR | 34025300 |
TRISCAN | 8130 25028 |
TRISCAN | 8130 25035 |
TRUSTING | CF026 |
TRUSTING | CF061 |
TRW | BWF166 |
VALEO | 350771 |
VILLAR | 623.5261 |
VILLAR | 623.5890 |
WOKING | C1520.30 |
WOKING | C1520.44 |
ZEKKERT | ZD-1047 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.