- Średnica [mm]: 17,46
- Materiał: Żeliwo
- System hamulcowy: ATE
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Długożć opakowania [cm]: 11
- Szerokość opakowania [cm]: 8
- Wysokość opakowania [cm]: 4,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1039 |
ATE | 020027 |
ATE | 03.3217-2111.3 |
ATE | 03.3217-2112.3 |
ATE | 03.3217-2113.3 |
AUDI | 309611051 |
AUDI | 3096110511 |
AUDI | 309611053 |
AUDI | 3096110531 |
AUDI | 321611053A |
AUDI | 331611051A |
AUDI | 331611053 |
AUDI | 331611053A |
AUDI | 331611053B |
AUDI | 331611058A |
AUDI | 331698051A |
AUDI | 6Q0611053C |
BENDIX | 212064B |
BENDIX | 5144200 |
BENDIX | 5621007 |
BENDIX | 62105138 |
BORG BECK | BBW1266 |
BORG BECK | BBW1633 |
BOSCH | 0 986 475 260 |
BOSCH | 0986475260 |
BRAKE ENG | WC1689BE |
BREMBO | A 12 043 |
BREMBO | A12043 |
CIFAM | 101-060 |
DELPHI | LW42112 |
DELPHI | LW47029 |
DELPHI | WAP513 |
EIS | EW96399 |
FEBI | 02217 |
FEBI | 06097 |
FERODO | FHW010 |
FTE | R17011B1 |
FTE | R17011C1 |
FTE | R17011H1 |
FTE | R17011K1 |
GIRLING | 5003107 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-761 |
JURATEK | JCY1023 |
JURID | 212064J |
LPR | 4912 |
METELLI | 04-0060 |
MIN | MWC158 |
NK | 804706 |
QUINTON HA | BWC3249 |
REMSA | C1517.15 |
SEAT | 6Q0611053C |
SKODA | 6Q0611053C |
STOP | 212064S |
TEXTAR | 34124100 |
TRW | 2676966041 |
TRW | 32660064 |
TRW | 32966426 |
TRW | BWC107 |
TRW | BWC107A |
UNI | GWC1853 |
UT | 37332 |
VILLAR | 6235149 |
VW | 309611051 |
VW | 3096110511 |
VW | 309611053 |
VW | 3096110531 |
VW | 321611053A |
VW | 331611051 |
VW | 331611051A |
VW | 331611053 |
VW | 331611053A |
VW | 331611053B |
VW | 331611058A |
VW | 331698051A |
VW | 6Q0611053C |
VW | 6QE611053 |
WAL | F96399 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.