Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1164 |
ATE | 020057 |
ATE | 03.3219-6311.3 |
ATE | 24.3219-1767.3 |
BENDIX | 212171B |
BENDIX | 212386B |
BENDIX | 432112B |
BENDIX | 9621050 |
BLUEPRINT | ADG04422 |
BORG BECK | BBW1487 |
BORG BECK | BBW1719 |
BOSCH | 0 986 475 143 |
BOSCH | 0986475143 |
BOSCH | F 026 009 143 |
BRAKE ENG | WC1277BE |
BREMBO | A 12 157 |
BREMBO | A12157 |
CHEVR | 90498300 |
CIFAM | 101-298 |
DAEWOO | 90235422 |
DELPHI | LW50000 |
DELPHI | LW50008 |
DELPHI | LW90049 |
FEBI | 06794 |
FERODO | FHW041 |
FRITECH | CF074 |
FTE | R19059B1 |
GIRLING | 5004119 |
HBJAKOPART | J3230901 |
JURATEK | JCY1006 |
JURATEK | JCY1010 |
JURID | 212386J |
LPR | 4248 |
METELLI | 04-0298 |
METZGER | 101-298 |
MIN | MWC033 |
NK | 803629 |
OPEL | 550133 |
OPEL | 550141 |
OPEL | 550144 |
OPEL | 550153 |
OPEL | 90498300 |
QH BENELUX | 200 900 |
QUINTON HA | BWC3413 |
REMSA | C1519.17 |
REMSA | C1519.97 |
ROADHOUS | 1519.17 |
STOP | 212386S |
TEXTAR | 34012500 |
TEXTAR | 34017200 |
TRUSTING | CF074 |
TRW | 2676966132 |
TRW | 32967233 |
TRW | BWD119 |
TRW | BWD119A |
UNI | GWC1842 |
VALEO | 402010 |
VAUXH | 24461620 |
VAUXH | 90009594 |
VAUXH | 90235422 |
VAUXH | 90374076 |
VAUXH | 90443261 |
VAUXH | 90498300 |
VILLAR | 6235894 |
WOKING | C1519.17 |
WOKING | C1519.97 |
CHEVROLET
|
DAEWOO
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.