- Ciężar [kg]: 0,16
- Materiał: Aluminium
- System hamulcowy: Bosch
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Długożć opakowania [cm]: 11
- Szerokość opakowania [cm]: 8
- Wysokość opakowania [cm]: 4,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1527 |
ATE | 24.3219-1756.3 |
BENDIX | 212420B |
BLUEPRINT | ADK84459 |
BLUEPRINT | ADK84461C |
BORG BECK | BBW1867 |
BORG BECK | BBW1878 |
BORG BECK | BBW1965 |
BOSCH | 0 204 116 601 |
BOSCH | 0204116601 |
BOSCH | F 026 002 601 |
BRAKE ENG | WC1655BE |
BREMBO | A 12 361 |
BREMBO | A12361 |
CIFAM | 101-875 |
DELPHI | LW90057 |
FERODO | FHW4093 |
FIAT | 77362617 |
FRITECH | CF808 |
FTE | R190017.3.1 |
GIRLING | 5004100 |
GIRLING | 5004316 |
HBJAKOPART | J3238048 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-481 |
JURATEK | JCY1011 |
JURID | 212420J |
LPR | 4098 |
METELLI | 04-0875 |
METZGER | 101-875 |
MGA | C1984 |
NATIONAL | NWC5098 |
NK | 805212 |
OPEL | 4701545 |
OPEL | 4701634 |
OPEL | 4708604 |
OPEL | 93193435 |
OPEL | 95516391 |
OPEL | 95521081 |
SUZUK | 4340162J00 |
SUZUK | 5340162J00 |
SUZUK | 5340162J01 |
SUZUK | 5340162J10 |
SUZUK | 53401T62J10 |
SUZUK | 5340278A01 |
TEXTAR | 34010700 |
TRUSTING | CF808 |
TRW | BWD100 |
TRW | BWD316 |
VAUXH | 95516391 |
VAUXH | 95521081 |
LANCIA
|
OPEL
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.