Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1248 |
ATE | 020011 |
ATE | 03.3214-0811.3 |
ATE | 03.3214-0812.3 |
AUDI | 171611051A |
AUDI | 171611051B |
AUDI | 171611053 |
AUDI | 171611053A |
BENDIX | 212063B |
BENDIX | 5144201 |
BENDIX | 5621006 |
BENDIX | 62105141 |
BORG BECK | BBW1265 |
BOSCH | 0 986 475 290 |
BOSCH | 0986475290 |
BRAKE ENG | WC1690BE |
BREMBO | A 12 044 |
BREMBO | A12044 |
CIFAM | 101-116 |
DELPHI | LW40812 |
DELPHI | LW44013 |
DELPHI | WAP503 |
EIS | EW96402 |
FEBI | 02216 |
FEBI | 06102 |
FERODO | FHW004 |
FTE | R1408B1 |
FTE | R1408C1 |
FTE | R1408G1 |
FTE | R1408J1 |
GIRLING | 5001108 |
JURID | 212063J |
LPR | 4913 |
METELLI | 04-0116 |
MIN | MWC159 |
NK | 804701 |
QH BENELUX | 102 634 |
QUINTON HA | BWC3250 |
REMSA | C1514.00 |
STOP | 212063S |
TEXTAR | 34002700 |
TRW | 2676966042 |
TRW | 32660052 |
TRW | BWA108 |
TRW | BWA108A |
UNI | GWC1851 |
UT | 37345 |
VILLAR | 6235148 |
VW | 171611051A |
VW | 171611051B |
VW | 171611053 |
VW | 171611053A |
VW | 3056110514 |
WAL | F96402 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Jurid to marka, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych, bezpiecznych i trwałych części do układów hamulcowych wielu modeli samochodów osobowych. Podzespoły te są wykorzystywane zarówno podczas produkcji pojazdów, jako części OEM, ale trafiają również na rynek części zamiennych. Firma działa w branży od ponad 100 lat i obecnie koncentruje się na badaniach innowacyjnych rozwiązań, które mają na celu podniesienie bezpieczeństwa milionów kierowców na drogach całego świata.
Produkty marki Jurid coraz częściej trafiają do popularnych modeli samochodów produkowanych na całym świecie. Zakrojone na szeroką skalę badania oraz testy zapewniają znakomitą precyzję oraz staranność wykonania poszczególnych elementów, a co za tym idzie cechują się one ogromną trwałością i gwarantują bezpieczeństwo oraz pewność prowadzenia.
Firma Jurid współpracuje z licznymi ośrodkami badawczymi, które prowadzą skrupulatne testy. Dzięki wykluczaniu drobnych wad oraz usterek produkty oferowane przez markę cieszą się stale rosnącą popularnością wśród klientów. Firma działa od 1915 roku i stale poszerza zakres prowadzonych badań, a także ofertę dostępnych części.
Jurid dba nie tylko o bezpieczeństwo oraz zadowolenie kierowców, ale również o środowisko naturalne. Obecnie do sprzedaży wprowadzona została seria klocków hamulcowych, które posiadają zerową zawartość miedzi, a co za tym idzie są bardziej ekologiczne niż dotychczasowe rozwiązania.