- Materiał: Żeliwo
- Otwór o śr[mm]: 19,05
- Wysokość [mm]: 39
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 2734 |
ABS | 2858 |
AKRON | 89626 |
APEC | BCY1029 |
APEC | BWC8097 |
ATE | 020338 |
ATE | 03.3219-4301.3 |
ATE | 03.3219-4302.3 |
ATE | 24.3219-1107.3 |
BENDIX | 211748B |
BENDIX | 212209B |
BOSCH | 0 986 475 741 |
BOSCH | 0 986 475 776 |
BOSCH | 0 986 AB8 491 |
BRAKE ENG | WC1287BE |
BRAKE ENG | WC1695BE |
BRAKE ENG | WC4258 |
BRAKE ENG | WC4918 |
BREMBO | A12099 |
CIFAM | 101-354 |
DELPHI | LW36167 |
DELPHI | LW37521 |
FEBI | 05703 |
FEBI | 05734 |
FERODO | FHW027 |
FERODO | FHW336 |
FIRST LINE | FBW1097 |
FIRST LINE | FBW1099 |
FORD | 1006016 |
FORD | 1517559 |
FORD | 72GB2661AA |
FORD | 91AB2261BA |
FORD | 96FB2261BA |
FRITECH | CF075 |
FTE | R19031A1 |
FTE | R19031F1 |
HELLA | 355532131 |
INBRA | WCY3450 |
LPR | 4918 |
MAG | 360219230072 |
MAG | 360219230264 |
MAPCO | 2778 |
MGA | C1450 |
MGA | C1466 |
NK | 802506 |
NK | 802553 |
OPENPARTS | FWC3117.00 |
QUINTON HA | BWC3255 |
QUINTON HA | BWC3487 |
QUINTON HA | BWC3618 |
QUINTON HA | BWC3619 |
RAICAM | 85220500 |
RAICAM | 85286500 |
REMSA | C1519.35 |
REMSA | C1519.48 |
REMSA | C1519.70 |
RHIAG | NT3450 |
RHIAG | NT4401 |
RHIAG | NT4450 |
ROADHOUS | 208205 |
ROADHOUS | 208865 |
SAMKO | C08205 |
SAMKO | C08865 |
SBS | 1340802506 |
SBS | 1340802553 |
SEIM | 7332 |
SEIM | 8045 |
SWAG | 99 90 5703 |
SWAG | 99 90 5734 |
TOPRAN | 300 025 |
TRISCAN | 813016005 |
TRUSTING | CF075 |
VALEO | 350307 |
VILLAR | 6235212 |
VILLAR | 6235704 |
WOKING | C1519.35 |
WOKING | C1519.48 |
WOKING | C1519.70 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Metelli to włoskie przedsiębiorstwo, prowadzące działalność międzynarodową. Firma zajmuje się produkcją rozmaitych części samochodowych. W ofercie znajdują się tysiące referencji, wśród których na pierwszy plan wysuwają się pompy wody. W tym obszarze Metelli zaspokaja potrzeby niemal całego rynku, oferując wybór pomp spośród ponad 800 pozycji. Produkty te cechuje najwyższa jakość wykonania za sprawą w pełni automatycznej produkcji. Ponadto, ważną część asortymentu firmy stanowią części silnika, które znajdują się w ofercie producenta od początku jego istnienia. Ponad pół wieku doświadczenia pozwoliło wypracować procesy, które zapewniają sprawną produkcję najwyższej jakości elementów.
Poza wymienionymi powyżej częściami samochodowymi, w ofercie Metelli znajdują się również elementy układu hamulcowego. W ostatnich latach ta część oferty została znacznie rozbudowana, przez co dzisiaj Metelli umożliwia skompletowanie pełnego układu hamulcowego. Na szczególne wyróżnienie zasługują tarcze hamulcowe Metelli doceniane za precyzję wykonania. W asortymencie producenta znaleźć można około 700 modeli tarcz hamulcowych.
Ideą firmy Metelli jest tworzenie części zamiennych o jakości zbliżonej lub lepszej niż części z pierwszego montażu. Jest to możliwe dzięki pracy najlepszych inżynierów w centrach badawczych, w których regularnie analizowane są części OEM. Utrzymywanie najwyższych standardów produkcji czyni Metelli jedną z najbardziej prestiżowych marek samochodowych części zamiennych dostępnych na rynku wtórnym.