Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 72803 |
A.B.S. | 72803X |
ABE | C52051ABE |
AISIN | CSCZ002 |
AISIN | WCT-007 |
AISIN | WCT-080 |
APEC | BCY1207 |
APEC | BWC8134 |
ASHIKA | 6702290 |
ASHUKI | T059-02 |
ATE | 24.2528-5002.3 |
ATE | 24.3222-1730.3 |
BENDIX | 214440B |
BLUEPRINT | ADT34458 |
BOSCH | 0 986 475 894 |
BOSCH | 0986AB8060 |
BOSCH | F026A019833X5 |
BOSCHCHINA | 0 986 475 894 |
BOSCHCHINA | 0986AB8060 |
BOSCHCHINA | F 026 002 367 |
BREMBO | A12547 |
BREMBO | A12598 |
BSF | 04356 |
BSF | 04538 |
CAR | 9902C |
CIFAM | 101-504 |
CIFAM | 101-808 |
CISAM | 101808 |
DELPHI | LW60670 |
DELPHI | LW61282 |
DELPHI | LW81282 |
DJ PARTS | AW1092 |
EIS | EW155174 |
FEBI | 40504 |
FERODO | FHW4240 |
FERODO | FHW4332 |
FIRST LINE | BBW1817 |
FIRST LINE | FBW1817 |
FISPA | 90256 |
FRITECH | CF510 |
FRITECH | CF582 |
FTE | JWC 4016 |
FTE | R220045.2.1 |
FTE | ZA2404A1 |
FTE | ZA2802.4.17 |
GIRLING | 1301122 |
GIRLING | 5006380 |
HBJAKOPART | J2413001 |
HBJAKOPART | J3232090 |
HC-PARTS | CS 290 |
HELLA INDI | 8AW 355 532-921 |
HELLA | 8AW 355 532-921 |
HELLA | 8AZ 355 600-181 |
JAPANPAR | CS-290 |
JAPANPAR | J CS-290 |
JAPKO | 67290 |
KAGER | 09-0103 |
KAGER | 39-4183 |
KAGER | 39-4670 |
KAISHIN | WCT139 |
KAISHIN | WCT143 |
KAVO PARTS | BWC-9032 |
KAWE | W4500 |
KAWE | W5512 |
LPR | 55124500 |
LUCAS | 5007153 |
LUCAS | BWK 153 |
LUK | 510006210 |
MAG MAR BR | 600000080960 |
METELLI | 04-0504 |
METELLI | 04-0808 |
NK | 804543 |
NPS | 4755035170 |
NPS | J3232090 |
NPS | MWC-2250 |
NPS | MWC-2290 |
NPS | T-1201 |
NUOVA TECN | 3368B |
OPTIMAL | RZ-4523 |
P.B.R. | JB3064 |
PEMEBLA | JAPCS-290 |
PEX | 1.22.549 |
PROTECHNIC | PRH2202 |
PROTECHNIC | PRH2770 |
QUINTON HA | BWC 3570 |
QUINTON HA | BWC3756 |
QUINTON HA | CSC030 |
QUINTON HA | WC30397 |
RYMEC | CSC030530 |
SACHS | 3182600109 |
SACHS | 3182600171 |
SAMKO | C26545 |
SAMKO | C31037 |
SBS | 1340804543 |
SPIDAN | C3675 |
TEXTAR | 34031300 |
TEXTAR | 53001800 |
TEXTAR | 53012000 |
TOYOT | 47550-35170 |
TOYOT | 47550-35280 |
TRISCAN | 8130 13023 |
TRW | BWH380 |
TRW | BWK153 |
TRW | PJQ122 |
TRW | WC1468BE |
TRW | WC4500 |
VALEO | 1100128 |
VALEO | 810036 |
VALEO | 810237 |
VILLAR | 623.6341 |
VILLAR | 6236510 |
VW | J4755034170 |
VW | J4755035190 |
WAL | F113986 |
WIESMANN | 47550-35170 |
WIESMANN | 4755035190 |
WOKING | C1522.58 |
TOYOTA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
NPS to francuska firma motoryzacyjna. Jest to jeden z czołowych dystrybutorów części zamiennych dla samochodów osobowych i ciężarowych. Części samochodowe NPS to elementy przeznaczone dla pojazdów azjatyckich. Dlatego też dostawcy autoczęści dla NPS to głównie producenci z Azji choć we współpracy biorą udział również podmioty z innych części świata. Wśród głównych producentów części samochodowych, z którymi współpracuje NPS, należy wymienić takie marki, jak: Akebondo, Aisin, EXEDY czy Koyo.
Asortyment autoczęści NPS jest bardzo bogaty. Firma spełnia potrzeby większości rynku. W ofercie znajdują się elementy wszystkich najważniejszych układów. Klienci mają możliwość pełnego zaopatrzenia w części układu hamulcowego, kierowniczego czy też elektryki samochodowej. NPS dystrybuuje również elementy silnika, a także zestawy oraz pojedyncze części sprzęgieł. Ponadto, NPS sprowadza również mniej złożone części samochodowe. Coraz więcej referencji w katalogu dystrybutora stanowią filtry samochodowe. Wśród nich m.in. filtry powietrza i filtry oleju.
Firma NPS powstała w 1993 roku. Ponad ćwierć wieku doświadczenia pozwoliło wypracować wzorzec działania zapewniający sukces na całym świecie. Oddziały i magazyny firmy są dziś zlokalizowane w wielu krajach, głównie europejskich. Niemniej produkty marki NPS są eksportowane do krajów na całym świecie. Części NPS wyróżniają się wysoką jakością przy stosunkowo niskich cenach. Jednocześnie w ofercie firmy znajdziemy zarówno produkty klasy premium, jak i tańsze części samochodowe.