Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37240VV |
A.B.S. | 2712 |
ABE | C5W018ABE |
AKRON-MALÒ | 89675 |
APEC | BCY1097 |
APEC | BWC8124 |
ATE | 03.3215-2311.3 |
AUDI | 861 611 053 A |
AUDI | 861 611 053 B |
AUTO-SPEED | 290CL00102 |
AUTO-SPEED | 290CR00102 |
AUTOFREN S | D3130 |
AUTOFREN S | D3212 |
BARUM | BAW1501 |
BORG BECK | BBW1267 |
BOSCH | 0 986 475 438 |
BOSCH | F 026 009 438 |
BRAKE ENG | WC1375BE |
BRAKE ENG | WC1769BE |
BRAKE ENG | WC4999 |
BRAXIS | AJ2087 |
BREMBO | A 12 083 |
BREMSI | BC0080 |
BSF | 04159 |
CAR | 3549 |
CIFAM | 101-226 |
CLUTCHNUS | MBC0019 |
Caliper EP | R071 |
DEEVO | BI01099 |
DELPHI | LW42311 |
DIAMAX | N03171 |
DJ PARTS | AW1302 |
ERT | 300178 |
ERT | 300219 |
FEBI | 02894 |
FEBI | 2894 |
FENOX | K1541 |
FERODO | FHW005 |
FRENKIT | 315009 |
FRITECH | CF080 |
FTE | 9210022 |
FTE | R15013G1 |
GIRLING | 5002111 |
HART | 218 501 |
HELLA | 8AW 355 531-561 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-561 |
JPG | 1161300600 |
JURID | 212008J |
KABIS | WCK50200 |
KAGER | 39-4331 |
KAWE | W4999 |
KRAFT AUTO | 6030063 |
LPR | 4999 |
MAG | 360219230287 |
MAPCO | 2749 |
MAXGEAR | 19-0028 |
METELLI | 04-0226 |
METZGER | 101-226 |
MEYLE | 114 533 0010 |
MGA | C1599 |
MGA | K586599 |
MGA | K717599 |
MGA | PM585599 |
MOTAQUIP | VWC204 |
Motrio | 8550501779 |
NK | 804709 |
OPENPARTS | FWC3140.00 |
OSSCA | 02383 |
PATRON | PBC4999 |
PROTECHNIC | PRH2342 |
ProfiPower | 5B2075 |
QUINTON HA | BWC3336 |
REMSA | C1515.08 |
RIDEX | 277W0083 |
ROADHOUS | 1515.08 |
SAMKO | C02141 |
SBS | 1340804709 |
SEAT | 861 611 053 A |
SEAT | 861 611 053 B |
SIGMAUTO | BC0080 |
STELLOX | 05-83004-SX |
Stark | SKWBC-0680082 |
TEXTAR | 34002800 |
TOPRAN | 104 231 |
TRIALLI | CF 2003 |
TRISCAN | 8130 29009 |
TRUSTING | CF080 |
TRW | BWB111 |
VALEO | 350542 |
VILLAR | 623.5776 |
VW | 861 611 053 A |
VW | 861 611 053 B |
WOKING | C1515.08 |
ZEKKERT | ZD-1026 |
vika | 66111373801 |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.