Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52919X |
ABE | C5G019ABE |
AKRON-MALÒ | 90136 |
APEC | BCY1017 |
ATE | 24.3222-1114.3 |
AUTO-SPEED | 290CR00080 |
AUTOFREN S | D3281 |
BARUM | BAW2203 |
BORG BECK | BBW1642 |
BOSCH | 0 986 475 752 |
BRAKE ENG | WC1508BE |
BRAKE ENG | WC4555 |
BRAXIS | AJ2048 |
BREMBO | A 12 282 |
BREMSI | BC0136 |
BSF | 04305 |
CAR | 4410 |
CIFAM | 101-604 |
CIFAM | 101-605 |
CLUTCHNUS | MBC0231 |
Caliper EP | R043 |
DEEVO | BI02272 |
DELPHI | LW36029 |
DIAMAX | N03119 |
DJ PARTS | AW1313 |
ERT | 300429 |
FEBI | 19625 |
FENOX | K2283 |
FERODO | FHW194 |
FORD USA | 93BB2261EC |
FORD USA | 93BB2261ED |
FORD | 1 115 986 |
FORD | 6 791 095 |
FORD | 6 808 557 |
FRENKIT | 322010 |
FRITECH | CF096 |
FRITECH | CF136 |
FTE | 9210206 |
FTE | R220007A1 |
GIRLING | 5006232 |
HART | 218 493 |
HELLA | 8AW 355 532-731 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-731 |
JURID | 212222J |
KAGER | 39-4398 |
KAGER | 39-4650 |
KAWE | W4555 |
KRAFT AUTO | 6032065 |
LPR | 4555 |
MAG | 359001301070 |
MAG | 360219230421 |
MAG | 360219230511 |
MAPCO | 2780 |
MAXGEAR | 19-0014 |
METELLI | 04-0604 |
METELLI | 04-0605 |
METZGER | 101-604 |
MEYLE | 714 531 0013 |
MEYLE | 714 533 0029 |
MGA | C1472 |
MGA | PM720472 |
MOTAQUIP | VWC577 |
NK | 802566 |
OPENPARTS | FWC3347.00 |
OPENPARTS | FWC3348.00 |
OSSCA | 28968 |
PATRON | PBC4555 |
PATRON | PRK143 |
PROTECHNIC | PRH2660 |
QUINTON HA | BWC3576 |
REMSA | C1522.49 |
ROADHOUS | 1522.49 |
SAMKO | C08994 |
SBS | 1340802566 |
SIGMAUTO | BC0136 |
STELLOX | 05-83051-SX |
TEXTAR | 34028400 |
TRIALLI | CF 1043 |
TRISCAN | 8130 16051 |
TRUSTING | CF096 |
TRUSTING | CF136 |
TRW | BWH232 |
VALEO | 402016 |
VILLAR | 623.5019 |
WOKING | C1522.49 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.