- Średnica tłoka [mm]: 19,05
- Średnica wewnętrzna [mm]: 19,05
- Materiał: Aluminium
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-67-01-125 |
4X4 ESTANF | EST-67-03-311 |
4X4 ESTANF | EST-67-03-318 |
A.B.S. | 2735 |
A.B.S. | 52978X |
ABE | C5G040ABE |
ABTEX | ACY1007 |
AISIN | AZ-036 |
AKRON-MALÒ | 90138 |
AKRON-MALÒ | 90204 |
APEC | BCY1132 |
APEC | BCY1285 |
APEC | BWC8081 |
ASAM | 79496 |
ASHIKA | 67-03-318 |
ATE | 24.3219-1735.3 |
AUTO CYLIN | CPD.FOR416 |
AUTO CYLIN | CPD.OPE409 |
BARUM | BAW1914 |
BBFREDLINE | 10MZ003 |
BLUEPRINT | ADM54461 |
BORG BECK | BBW1769 |
BORG BECK | BBW1791 |
BOSCH | 0 986 475 905 |
BOSCH | 0 986 475 926 |
BOSCH | F 026 009 926 |
BOSCH | F 026 A02 366 |
BRAKE ENG | WC1609BE |
BRAKE ENG | WC1651BE |
BRAKE ENG | WC4701 |
BRAKE ENG | WC4830 |
BRAXIS | AJ2071 |
BRAXIS | AJ2075 |
BREMBO | A 12 320 |
BREMBO | A 12 356 |
BREMSI | BC0007 |
BREMSI | BC0780 |
BREMSI | BC0786 |
BSF | 04421 |
BSF | 04462 |
CAR | 4440 |
CAR | 4441 |
CIFAM | 101-806 |
CIFAM | 101-829 |
CIFAM | 101-893 |
CLUTCHNUS | MBC0226 |
CLUTCHNUS | MBC0229 |
Caliper EP | R003A |
DEEVO | BI02305 |
DEEVO | BI02308 |
DELPHI | LW80105 |
DELPHI | LW80125 |
DJ PARTS | AW1307 |
DODA | 1070020035 |
FEBI | 19645 |
FENOX | K19191 |
FERODO | FHW4038 |
FERODO | FHW418 |
FORD USA | 2S612261AA |
FORD USA | 2S612261AB |
FORD USA | YS512261AA |
FORD | 1 106 077 |
FORD | 1 145 295 |
FORD | 1 522 960 |
FORD | 1 522 960 SK1 |
FRITECH | CF552 |
FRITECH | CF581 |
FRITECH | CF786 |
FTE | 9210076 |
FTE | 9210077 |
FTE | R190003.2.1 |
FTE | R190004.2.1 |
Flexible D | FDJB9675 |
GIRLING | 5004312 |
GIRLING | 5004314 |
HBJAKOPART | J3233019 |
HELLA | 8AW 355 531-431 |
HELLA | 8AW 355 531-441 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-431 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-441 |
IAP | 703-11081 |
IPS PARTS | ICR-4301 |
JAPANPAR | CS-318 |
JAPKO | 67318 |
JPG | 1561301500 |
JURATEK | JCY1007 |
JURID | 212401J |
JURID | 212413J |
KABIS | WC20022 |
KAGER | 39-4873 |
KAISHIN | WCMZ010 |
KAMOKA | 1110049 |
KAVO PARTS | BWC-4502 |
KAWE | W4701 |
KAWE | W4830 |
KRAFT AUTO | 6032185 |
KRONER | K000535 |
LPR | 4701 |
LPR | 4830 |
MAG | 359001300740 |
MAG | 360219230411 |
MAG | 360219230424 |
MAG | 360219230470 |
MAPCO | 2794 |
MAXGEAR | 19-0419 |
MAXGEAR | 19-3334 |
MAZDA | 1E04-26-610A |
MAZDA | DDY2-26-710 |
MAZDA | DDY2-26-710A |
MDR | MWC-2318 |
METELLI | 04-0806 |
METELLI | 04-0829 |
METELLI | 04-0893 |
METZGER | 101-829 |
METZGER | 101-893 |
MEYLE | 714 531 0005 |
MEYLE | 714 533 0016 |
MGA | C1932 |
MGA | C1976 |
MGA | PM788932 |
MGA | PM788976 |
MGA | PM789932 |
MOTAQUIP | VWC785 |
Motrio | 8550501817 |
NAPA | NCY1009 |
NATIONAL | NWC5023 |
NATIONAL | NWC5048 |
NIPPARTS | J3231105 |
NK | 802567 |
NPS | M323A06 |
OPENPARTS | FWC3353.00 |
OPENPARTS | FWC3354.00 |
OSSCA | 28969 |
PATRON | PBC4830 |
PROTECHNIC | PRH2667 |
PROTECHNIC | PRH2668 |
ProfiPower | 5B2019 |
ProfiPower | 5B2020 |
QF | QF11F00133 |
QUINTON HA | BWC3774 |
QUINTON HA | BWC3799 |
REMSA | C1519.69 |
REMSA | C1519.80 |
REMSA | C1519.87 |
RIDEX | 277W0029 |
ROADHOUS | 1519.69 |
ROADHOUS | 1519.80 |
ROADHOUS | 1519.87 |
SAMKO | C23937 |
SAMKO | C31011 |
SBS | 1340802567 |
SIGMAUTO | BC0007 |
SIGMAUTO | BC0780 |
SIGMAUTO | BC0786 |
STELLOX | 05-84130-SX |
STELLOX | 05-85465-SX |
Stark | SKWBC-0680028 |
TEXTAR | 34010300 |
TEXTAR | 34010400 |
TOPRAN | 302 013 |
TOPRAN | 302 142 |
TRISCAN | 8130 16061 |
TRISCAN | 8130 16062 |
TRISCAN | 8130 16064 |
TRUSTING | CF552 |
TRUSTING | CF581 |
TRUSTING | CF786 |
TRW | BWD312 |
TRW | BWD314 |
VALEO | 400622 |
VALEO | 402359 |
VILLAR | 623.6040 |
VILLAR | 623.6237 |
WOKING | C1519.69 |
WOKING | C1519.80 |
WOKING | C1519.87 |
ZEKKERT | ZD-1193 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.