- Parzyste numery artykułów: 62 90 9604
- Średnica wewnętrzna [mm]: 19,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 19
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Ciężar [kg]: 0,42
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52300X |
ABE | C5P017ABE |
AKRON-MALÒ | 89670 |
APEC | BCY1101 |
APEC | BWC8175 |
ATE | 24.3219-1601.3 |
AUTO CYLIN | CPD.PEU404 |
AUTO-SPEED | 290CR00117 |
AUTOFREN S | D3115 |
BBR | 027-10-02579 |
BORG BECK | BBW1480 |
BOSCH | 0 204 116 520 |
BOSCH | F 026 002 520 |
BRAKE ENG | WC1573BE |
BRAKE ENG | WC4664 |
BREMBO | A 12 137 |
BREMSI | BC0050 |
BSF | 04095 |
CAR | 3780C |
CIFAM | 101-347 |
Caliper EP | R634L |
DELPHI | LW30111 |
DIAMAX | N03138 |
ERT | 300510 |
FEBI | 09603 |
FEBI | 9603 |
FENOX | K1961 |
FERODO | FHW036 |
FRENKIT | 319009 |
FRITECH | CF050 |
FTE | 9210112 |
FTE | R19051B1 |
GIRLING | 5004181 |
HART | 220 955 |
HELLA | 8AW 355 530-571 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-571 |
JURID | 251006J |
KAGER | 39-4457 |
KAWE | W4664 |
KRAFT AUTO | 6035551 |
LPR | 4664 |
MAG | 359001301220 |
MAG | 360219230223 |
MAPCO | 2378 |
MAXGEAR | 19-0202 |
METELLI | 04-0347 |
METZGER | 101-347 |
MGA | C1769 |
MGA | PM627769 |
MOTAQUIP | VWC417 |
NK | 803739 |
OPENPARTS | FWC3231.00 |
OSSCA | 10132 |
PEUGE | 4402.73 |
PROTECHNIC | PRH2484 |
QUINTON HA | BWC3206 |
REMSA | C1519.23 |
ROADHOUS | 1519.23 |
SAMKO | C11293 |
SASIC | 4024734 |
SBS | 1340803739 |
SIGMAUTO | BC0050 |
STELLOX | 05-83325-SX |
TEXTAR | 34014900 |
TRISCAN | 8130 28013 |
TRUSTING | CF050 |
TRW | BWD181 |
VALEO | 350948 |
VILLAR | 623.5887 |
WOKING | C1519.23 |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.