- Średnica tłoka [mm]: 14,29
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,25
- Dla numeru OE: 171 611 051 B
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2742 |
ABE | C5W014ABE |
AKRON-MALÒ | 89652 |
APEC | BCY1248 |
APEC | BWC8095 |
ATE | 03.3214-0812.3 |
AUDI | 171 611 051 B |
AUDI | 171 611 051 BS |
AUDI | 171 611 053 |
AUDI | 171 611 053 A |
AUTO CYLIN | CPD.VW402 |
AUTOFREN S | D3132 |
AUTOMEGA | 120023610 |
BARUM | BAW1401 |
BBR | 002-10-00398 |
BORG BECK | BBW1265 |
BOSCH | 0 986 475 290 |
BOSCH | F 026 009 290 |
BRAKE ENG | WC1350BE |
BRAKE ENG | WC1690BE |
BRAKE ENG | WC4913 |
BRAXIS | AJ2083 |
BREMBO | A 12 044 |
BREMSI | BC0001 |
BSF | 04022 |
CAR | 3505 |
CIFAM | 101-116 |
CLUTCHNUS | MBC0849 |
DEEVO | BI01024 |
DELPHI | LW40812 |
DENCKERMAN | B150232 |
DIAMAX | N03072 |
DJ PARTS | AW1286 |
ERT | 300218 |
FEBI | 02216 |
FEBI | 2216 |
FENOX | K1411 |
FENOX | K1420 |
FERODO | FHW004 |
FRENKIT | 314001 |
FRITECH | CF001 |
FTE | 9210021 |
FTE | R1408J1 |
GIRLING | 5001108 |
HELLA | 8AW 355 531-551 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-551 |
JPG | 1161300400 |
JURID | 212063J |
KABIS | WC30537 |
KAGER | 39-4631 |
KAVO PARTS | BWC-6503 |
KAWE | W4913 |
KRAFT AUTO | 6030010 |
LPR | 4913 |
MAG | 359001300470 |
MAG | 360219230260 |
MAPCO | 2742 |
MAXGEAR | 19-0150 |
METELLI | 04-0116 |
METZGER | 101-116 |
MEYLE | 100 611 0036 |
MGA | C1552 |
MGA | PM585552 |
MOTAQUIP | VWC202 |
NATIONAL | NWC5039 |
NK | 804701 |
OPENPARTS | FWC3124.00 |
OSSCA | 00636 |
PATRON | PBC4913 |
PROTECHNIC | PRH2316 |
ProfiPower | 5B2001 |
QUINTON HA | BWC3250 |
REMSA | C1514.00 |
RIDEX | 277W0015 |
ROADHOUS | 1514.00 |
SAMKO | C02139 |
SBS | 1340804701 |
SIGMAUTO | BC0001 |
STELLOX | 05-83001-SX |
Stark | SKWBC-0680014 |
TEXTAR | 34002700 |
TOPRAN | 102 634 |
TRISCAN | 8130 29004 |
TRUSTING | CF001 |
TRW | BWA108 |
TRW | BWA108A |
TTC | 07.35.013 |
VAICO | V10-0509 |
VALEO | 350385 |
VILLAR | 623.5148 |
VW | 171 611 051 B |
VW | 171 611 051 BS |
VW | 171 611 053 |
VW | 171 611 053 A |
WOKING | C1514.00 |
WXQP | 341291 |
ZEKKERT | ZD-1021 |
vika | 66110028701 |
vika | 66111108601 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.