- Średnica tłoka [mm]: 19,05
- Średnica wewnętrzna [mm]: 19
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Dla numeru OE: 1 104 132
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2734 |
A.B.S. | 2858 |
ABE | C5G005ABE |
ABE | C5G032ABE |
ABTEX | ACY1063 |
AKRON-MALÒ | 89626 |
APEC | BCY1029 |
APEC | BWC8097 |
ATE | 24.3219-1107.3 |
ATE_BR | 6014 |
AUTO-SPEED | 290CR00004 |
AUTO-SPEED | 290CR00312 |
BARUM | BAW1901 |
BORG BECK | BBW1099 |
BORG BECK | BBW1329 |
BOSCH | 0 986 475 776 |
BOSCH | 0 986 AB8 042 |
BOSCH | 0 986 AB8 491 |
BOSCH | 0 986 BB3 002 |
BRAKE ENG | WC1287BE |
BRAKE ENG | WC1695BE |
BRAKE ENG | WC4258 |
BRAKE ENG | WC4918 |
BRAXIS | AJ2018 |
BRAXIS | AJ2084 |
BREMBO | A 12 099 |
BREMBO | A 12 237 |
BREMSI | BC0075 |
BREMSI | BC0721 |
BREMSI | BC1421 |
BSF | 04037 |
BSF | 04162 |
BSG | BSG 30-220-011 |
CAR | 4401 |
CAR | 4450 |
CIFAM | 101-354 |
CIFAM | 101-831 |
CLUTCHNUS | MBC0228 |
Caliper EP | R122 |
Caliper EP | R122A |
DEEVO | BI02245 |
DEEVO | BI02314 |
DELPHI | LW36167 |
DELPHI | LW37521 |
DIAMAX | N03115 |
DJ PARTS | AW1384 |
FEBI | 05734 |
FEBI | 5734 |
FENOX | K1949 |
FENOX | K1984 |
FERODO | FHW027 |
FERODO | FHW336 |
FORD USA | 91AB2261BA |
FORD USA | 96FB2261BA |
FORD USA | XS512261BA |
FORD | 1 006 016 |
FORD | 1 104 132 |
FORD | 5 030 660 |
FORD | 6 196 052 |
FRITECH | CF075 |
FRITECH | CF721 |
FTE | 9210109 |
FTE | R19031F1 |
GIRLING | 5004195 |
HART | 218 480 |
HART | 220 746 |
HBJAKOPART | J3233020 |
HELLA | 8AW 355 532-131 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-131 |
JPG | 1561300100 |
JURATEK | JCY1063 |
JURID | 211748J |
JURID | 251070J |
KABIS | WC30060 |
KAGER | 39-4399 |
KAWE | W4258 |
KAWE | W4918 |
KRAFT AUTO | 6032000 |
KRAFT AUTO | 6032150 |
LPR | 4258 |
LPR | 4918 |
MAG | 359001300320 |
MAG | 360219230072 |
MAG | 360219230264 |
MAG | 360219230265 |
MAG | 600000081140 |
MAPCO | 2778 |
MAXGEAR | 19-0008 |
MAZDA | 1E06-26-610 |
MAZDA | 1E07-26-610 |
METELLI | 04-0354 |
METELLI | 04-0831 |
METZGER | 101-354 |
METZGER | 101-831 |
MEYLE | 714 531 0011 |
MEYLE | 714 533 0018 |
MEYLE | 714 533 0020 |
MGA | C1466 |
MGA | PM675466 |
MGA | PM720466 |
MGA | PM740466 |
MGA | PM760466 |
MOTAQUIP | VWC345 |
Motrio | 8550501774 |
Motrio | 8550501810 |
NATIONAL | NWC5005 |
NK | 802506 |
NK | 802553 |
OPENPARTS | FWC3342.00 |
OPENPARTS | FWC3356.00 |
OPTIMAL | BK-5371 |
OPTIMAL | BK-5371N |
OPTIMAL | RZ-3269 |
OPTIMAL | RZ-3929 |
OSSCA | 11672 |
PATRON | PBC4258 |
PATRON | PBC4918 |
PROTECHNIC | PRH2651 |
PROTECHNIC | PRH2670 |
QUINTON HA | BWC3257 |
QUINTON HA | BWC3487 |
REMSA | C1519.35 |
REMSA | C1519.48 |
REMSA | C1519.70 |
ROADHOUS | 1519.35 |
ROADHOUS | 1519.48 |
ROADHOUS | 1519.70 |
SAMKO | C08205 |
SAMKO | C08865 |
SBS | 1340802506 |
SIGMAUTO | BC0075 |
SIGMAUTO | BC0721 |
SIGMAUTO | BC1421 |
STELLOX | 05-83019-SX |
STELLOX | 05-83020-SX |
Stark | SKWBC-0680013 |
TEXTAR | 34013900 |
TOPRAN | 300 025 |
TRISCAN | 8130 16063 |
TRUSTING | CF075 |
TRUSTING | CF721 |
TRW | BWD195 |
VALEO | 350307 |
VILLAR | 623.5212 |
VILLAR | 623.5704 |
WOKING | C1519.35 |
WOKING | C1519.48 |
WOKING | C1519.70 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.