Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-67-M0-000 |
4X4 ESTANF | EST-67-M0-002 |
A.B.S. | 62892 |
ABE | C5M005ABE |
ABE | C5M006ABE |
ABTEX | ACY1040R |
AKRON-MALÒ | 90242 |
APEC | BCY1107 |
APEC | BWC8009 |
ATE | 24.3222-1722.3 |
AUTO-SPEED | 290CR00344 |
BARUM | BAW2206 |
BORG BECK | BBW1748 |
BOSCH | F 026 002 580 |
BRAKE ENG | WC1145BE |
BRAKE ENG | WC4062 |
BREMBO | A 12 348 |
BREMBO | A 12 349 |
BREMSI | BC0569 |
BSF | 04451 |
CAR | 3597 |
CIFAM | 101-788 |
DEEVO | BI01207 |
DELPHI | LW80120 |
FEBI | 23736 |
FERODO | FHW401 |
FERODO | FHW402 |
FRITECH | CF569 |
FTE | 9210223 |
FTE | R220029.8.1 |
GIRLING | 5006396 |
HELLA | 8AW 355 530-321 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-321 |
IAP | 703-00100 |
IAP | 703-00101 |
IPS PARTS | ICR-4M00 |
JPN | 50H9032-JPN |
JURATEK | JCY1040R |
JURID | 212395J |
JURID | 212396J |
KABIS | WC30444 |
KAWE | W4061 |
KAWE | W4062 |
KAWE | W5132 |
KRAFT AUTO | 6031158 |
KRAFT AUTO | 6031160 |
LPR | 4061 |
LPR | 4062 |
MAG | 360219230438 |
MAPCO | 2755 |
METELLI | 04-0788 |
METZGER | 101-000 |
METZGER | 101-788 |
MGA | C1944 |
MGA | PM803943 |
MOTAQUIP | VWC911 |
Motrio | 8550501786 |
NATIONAL | NWC5021 |
NK | 803320 |
OPENPARTS | FWC3156.00 |
OPENPARTS | FWC3157.00 |
PROTECHNIC | PRH2382 |
ProfiPower | 5B2058R |
QH TALBROS | RF22133 |
QUINTON HA | BWC3767 |
REMSA | C1522.90 |
RIDEX | 277W0066 |
ROADHOUS | 1522.90 |
SAMKO | C30025 |
SAMKO | C30026 |
SBS | 1340803320 |
SIGMAUTO | BC0569 |
SMART | 0006645V001 |
SMART | 0006645V001000000 |
SMART | 0015283V001000000 |
SMART | 0015283V001000000 SK |
SMART | 6645V001 |
SMART | 6645V001000000 |
SMART | A0006645V001 |
SMART | A0006645V001000000 |
SMART | A6645V001 |
SMART | A6645V001000000 |
Stark | SKWBC-0680065 |
TEXTAR | 34030600 |
TRISCAN | 8130 10049 |
TRUSTING | CF569 |
TRW | BWH396 |
TTC | 02.35.613 |
TTC | 02.35.614 |
VALEO | 400635 |
VILLAR | 623.6429 |
VILLAR | 623.6430 |
WOKING | C1522.89 |
WOKING | C1522.90 |
SMART
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.