- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
- Długość [mm]: 320
- Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
- Ilość połączeń: 3
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 03L957147 |
AUDI | 03L957147A |
EPS | 1953605 |
FACET | 90605 |
FAE | 79331 |
FEBI | 39869 |
HOFFER | 7517487 |
INTER | 19281 |
INTER | CS1668 |
INTER | EPS481 |
INTER | LCS476 |
KW | 453605 |
LUCAS | SEB1781 |
MEATDORIA | 87487 |
METZGER | 0903138 |
MOTORAD | 1CS545 |
QUINTON HA | XREV568 |
SEAT | 03L957147A |
SEIM | CP332 |
SKODA | 03L957147 |
SKODA | 03L957147A |
SWAG | 30939869 |
TOPRAN | 114558 |
VAG | 03L957147 |
VAG | 03L957147A |
VW | 03L957147 |
VW | 03L957147A |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik położenia wału korbowego jest jednym z najważniejszych czujników znajdujących się w nowoczesnych samochodach. Ten niewielki element określa położenie wału korbowego, a tym samym tłoka. Co więcej, dostarcza on również informacji o prędkości, z jaką pracuje wał korbowy w danym momencie, ponadto podaje również uśrednione wartości. Informacje zbierane przez czujnik są przekazywane do sterownika silnika kierującego jego pracą. Można więc powiedzieć, że czujnik wału korbowego odpowiada za właściwą pracę silnika, w porę sygnalizując wszelkie zakłócenia we właściwym działaniu jednostki napędowej.
Dane zebrane przez czujnik wału korbowego i przekazane do sterownika są wykorzystywane w celu ustalenia optymalnych parametrów wtrysku paliwa. Ponadto, okazują się niezbędne dla określenia momentu zapłonu. Brak sygnału ze strony czujnika lub też nietrafne pomiary sprawiają zatem, że jednostka napędowa nie pracuje w optymalnych warunkach. Głównym objawem awarii czujnika położenia wału korbowego jest nierównomierna praca silnika. Ponadto, praca silnika może ulec całkowitemu zatrzymaniu. Zdarza się również, iż niemożliwe jest w ogóle jego odpalenie.
Do awarii dochodzi wskutek zwarcia w urządzeniu lub też w przewodach. Zdarzają się także uszkodzenia mechaniczne lub zanieczyszczenia czujnika wału korbowego. W każdym przypadku wskazana jest wymiana tego elementu, gdyż regeneracja nie jest opłacalna, ani też nie zapewnia pożądanych rezultatów.
CALORSTAT by Vernet jest znany na światowym rynku przemysłu samochodowego od 1952 roku. Obecnie przedsiębiorstwo stało się światowym liderem w dziedzinie produkcji elementów systemu tworzenia mieszanki powietrznej i termostatów dla przemysłu motoryzacyjnego, w szczególności dla samochodów osobowych i ciężarowych.
W sumie firma CALORSTAT by Vernet produkuje ponad 13 milionów termostatów i czujników w ciągu roku. 60% części zamiennych wytwarzanych przez firmę jest dostarczanych na pierwszy montaż fabryczny wiodących gigantów samochodowych - Alfa-Romeo, Fiat, Lancia, Citroën, Dacia, Ford, Hyundai, Lada, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault , Rover, Suzuki, Toyota, Volvo oraz Volkswagen.
Jakość części zamiennych CALORSTAT by Vernet potwierdzają międzynarodowe certyfikaty jakości ISO 9000 i QS 9001. Aktualnie w magazynach marki znajduje się w stałej dostępności ponad 1 milion części samochodowych.
Termostaty Vernet to podstawowa i zarazem najważniejsza linia produktowa marki. Charakteryzują się bardzo wysoką jakością, niezawodnością i długą żywotnością. W produkcji wykorzystuje się innowacyjne technologie i starannie wyselekcjonowane materiały.
CALORSTAT by Vernet to także szereg innych wysokiej jakości na potrzeby europejskiego i azjatyckiego rynku motoryzacyjnego.