- Kształt obudowy wtyczki: Okrągły
- Ilość biegunów: 2
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 54635 |
ABAKUS | 120-04-101 |
AIC | 54635 |
ANGLI | 17140 |
ASAM | 74173 |
AUTEX | 903107 |
AUTLOG | AS4237 |
AUTOMEGA | 150065810 |
AUTOTEAM | L3029 |
BLUEPRINT | ADN17245 |
BOSCH | 0 986 280 486 |
BREMI | 60298 |
CSV ELECTR | CSR9029 |
DELPHI | SS11248 |
DT SPARE P | 6.27361 |
EFI AUTOMO | 303170 |
ELTA AUTOM | EE0016 |
ELTA AUTOM | XCS6015 |
EPS | 1953291 |
ERA | 550139 |
ERA | 550139A |
ESEN SKV | 17SKV327 |
FACET | 9.0291 |
FAE | 79183 |
FAST | FT75536 |
FAST | FT75558 |
FISPA | 83.029 |
GEBE | 9 2059 1 |
HBJAKOPART | J5661020 |
HC-CARGO | 150674 |
HELLA | 6PU 009 163-341 |
HITACHI AU | 138133 |
HOFFER | 7517409 |
INTERMOTOR | 18988 |
INTERMOTOR | CS1263 |
INTERMOTOR | EPS016 |
INTERMOTOR | LCS243 |
IPD | 40-2102 |
ITN | 15-CS-132 |
JPG | 1293701600 |
KAMOKA | 109050 |
KAVO PARTS | ECR-6515 |
KAWE | 8855 10101 |
KW | 453 291 |
LECOY | 2SC0041 |
LUCAS | SEB991 |
MAG | 064848246010 |
MAXGEAR | 24-0135 |
MDR | EPS-1953 291 |
MEATDORIA | 87409 |
METZGER | 0902083 |
MEYLE | 16-14 810 0003 |
MOBILETRON | CS-E068 |
MONARK | 090650341 |
MOTAQUIP | LVRC231 |
MOTORAD | 1KR557 |
NGK | 81053 |
NISSA | 2373 100 Q0E |
NISSA | 2373 1AW 300 |
NISSA | 2373 1AW 30A |
NISSA | 2375 000 QAB |
NISSA | 2375 000 QAJ |
NPS | N578N07 |
OPEL | 12 32 268 |
OPEL | 44 02 729 |
OPEL | 44 14 098 |
OPEL | 44 30 629 |
OPTIMAL | 07-S072 |
OSSCA | 19926 |
PATRON | PE40110 |
QUINTON HA | XREV322 |
RENAU | 7700 113 552 |
RENAU | 8200 443 891 |
RENAU | 8200 688 405 |
SASIC | 9444015 |
SIDAT | 83.029 |
SPJ | 2SC0041 |
TRICLO | 435752 |
TRISCAN | 8855 10101 |
VALEO | 254006 |
VAUXH | 09110729 |
VAUXH | 91167211 |
VAUXH | 93857630 |
VAUXH | 93859837 |
VEMO | V46-72-0016 |
WAI | CRK9013 |
WALKER P | 235-1916 |
WE PARTS | 410570362 |
WILMINK | WG1408351 |
WILMINK | WG1493342 |
WILMINK | WG1791728 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik położenia wału korbowego jest jednym z najważniejszych czujników znajdujących się w nowoczesnych samochodach. Ten niewielki element określa położenie wału korbowego, a tym samym tłoka. Co więcej, dostarcza on również informacji o prędkości, z jaką pracuje wał korbowy w danym momencie, ponadto podaje również uśrednione wartości. Informacje zbierane przez czujnik są przekazywane do sterownika silnika kierującego jego pracą. Można więc powiedzieć, że czujnik wału korbowego odpowiada za właściwą pracę silnika, w porę sygnalizując wszelkie zakłócenia we właściwym działaniu jednostki napędowej.
Dane zebrane przez czujnik wału korbowego i przekazane do sterownika są wykorzystywane w celu ustalenia optymalnych parametrów wtrysku paliwa. Ponadto, okazują się niezbędne dla określenia momentu zapłonu. Brak sygnału ze strony czujnika lub też nietrafne pomiary sprawiają zatem, że jednostka napędowa nie pracuje w optymalnych warunkach. Głównym objawem awarii czujnika położenia wału korbowego jest nierównomierna praca silnika. Ponadto, praca silnika może ulec całkowitemu zatrzymaniu. Zdarza się również, iż niemożliwe jest w ogóle jego odpalenie.
Do awarii dochodzi wskutek zwarcia w urządzeniu lub też w przewodach. Zdarzają się także uszkodzenia mechaniczne lub zanieczyszczenia czujnika wału korbowego. W każdym przypadku wskazana jest wymiana tego elementu, gdyż regeneracja nie jest opłacalna, ani też nie zapewnia pożądanych rezultatów.