- Napięcie [V]: 12
- Ilość biegunów: 3
- Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
- Kolor: Czarny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 120-05-064 |
AIC | 53239 |
ATOMTEC | CSS1C002 |
AUGER | 101490 |
AUTEX | 904048 |
AUTLOG | AS4238 |
AUTOMEGA | 150064310 |
AUTOMEGA | 30820002850798 |
AUTOMOTOR | PSS3686 |
AUTOTEAM | L3217 |
Alfa e-Par | AF03734 |
BBT | CSS1540 |
BLUEPRINT | ADN17208C |
BOSCH | 0 986 280 433 |
CALORSTAT | CS0377 |
COGEFA | 7.82.285.798 |
DACIA | 77 01 058 077 |
DACIA | 82 00 033 686 |
DACIA | 82 00 285 798 |
DAKAtec | 420067 |
DELPHI | SS11005 |
EFI AUTOMO | 303263 |
ELTA AUTOM | EE0020 |
ELTA AUTOM | XCS6013 |
ENGITECH | ENT810005 |
EPS | 1.953.348 |
ERA | 550046 |
ERA | 550046A |
ESEN SKV | 17SKV247 |
ESEN SKV | 17SKV355 |
FACET | 9.0348 |
FAE | 79298 |
FAST | FT75105 |
FEBI | 108289 |
FISPA | 83.217 |
FUELPARTS | CS1312 |
GEBE | 9 2090 1 |
GM | 95 507 625 |
HBELPARTS | J5638011 |
HELLA | 6PU 009 146-611 |
HITACHI AU | 138167 |
HITACHI AU | 2508167 |
HOFFER | 7517401 |
INTER | 19004 |
INTER | 19285 |
INTERMOTOR | EPS021 |
INTERMOTOR | PC1007 |
IPD | 40-3043 |
JPN | 75E1080-JPN |
JPN | 75E1157-JPN |
KAMOKA | 108003 |
KAVO PARTS | ECA-6508 |
KAVO PARTS | ECA-6509 |
KAVO PARTS | ECA-6510 |
KAWE | 8865 25101 |
KLAXCAR | 1679298 |
KLAXCAR | 1679298Z |
KRAFT AUTO | 8805065 |
KRAFTVOLL | 05090411 |
KW | 453 348 |
LECOY | 2SL1041 |
LEMARK | LCS258 |
LEMARK | LCS479 |
LUCAS_ELEC | SEB1007 |
LUCAS_ELEC | SEB1722 |
MAG | 064847110010 |
MAG | SAC010 |
MAXGEAR | 24-0150 |
MEATDORIA | 87401 |
MEC-DIESEL | 901054DP |
MEC-DIESEL | 909998 |
METZGER | 0903038 |
METZGER | 0903217 |
MEYLE | 16-14 800 0000 |
MEYLE | MEX0371 |
MOBILETRON | CS-E054 |
MOBILETRON | CS-E125 |
MOTAQUIP | LVCP151 |
MOTAQUIP | LVCP184 |
MOTORAD | 1CS513 |
MTR | MT1043 |
NGK | 81220 |
NGK | CHN3-A221 |
NISSA | 22630-00QAG |
NISSA | 23731-BN701 |
NISSA | 23731-DB000 |
NISSA | 23731-DB00A |
NISSA | 23760-00QAB |
NISSA | 23760-00QAD |
NPS | N577N01 |
NTY | ECP-NS-013 |
OPEL | 44 15 077 |
OPEL | 44 20 249 |
OPEL | 93 167 895 |
OPEL | 93 179 803 |
OPEL | 95 507 625 |
OPTIMAL | 07-S071 |
OPTIMAL | 08-S076 |
OSSCA | 13096 |
QF | QF00T00518 |
QF | QF93A00028 |
QUINTON HA | XREV202 |
QUINTON HA | XREV571 |
RENAU | 23 73 195 76R |
RENAU | 77 01 058 077 |
RENAU | 82 00 033 686 |
RENAU | 82 00 285 686 |
RENAU | 82 00 285 798 |
RIDEX | 3946S0066 |
SAMPA | 096.3175 |
SASIC | 9444012 |
SEIM | CP238 |
SIDAT | 83.217 |
SPJ | 2SL1041 |
STELLOX | 06-00033-SX |
SUZUK | 33220-84A00 |
SUZUK | 33220-84A00-000 |
SUZUK | 33220-84A10 |
SUZUK | 33220-84A10-000 |
SWAG | 82 10 8289 |
Stark | SKSPS-0370066 |
TOPRAN | 207 854 |
TOPRAN | 207 854 001 |
TRISCAN | 8865 25101 |
VALEO | 253803 |
VALEO | 255003 |
VEMO | V46-72-0036 |
WAI | CAM9002 |
WALKER P | 2351926 |
WE PARTS | 410570353 |
WILMINK | WG1408344 |
WILMINK | WG1499549 |
DACIA
|
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
RENAULT TRUCKS
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik położenia wału korbowego jest jednym z najważniejszych czujników znajdujących się w nowoczesnych samochodach. Ten niewielki element określa położenie wału korbowego, a tym samym tłoka. Co więcej, dostarcza on również informacji o prędkości, z jaką pracuje wał korbowy w danym momencie, ponadto podaje również uśrednione wartości. Informacje zbierane przez czujnik są przekazywane do sterownika silnika kierującego jego pracą. Można więc powiedzieć, że czujnik wału korbowego odpowiada za właściwą pracę silnika, w porę sygnalizując wszelkie zakłócenia we właściwym działaniu jednostki napędowej.
Dane zebrane przez czujnik wału korbowego i przekazane do sterownika są wykorzystywane w celu ustalenia optymalnych parametrów wtrysku paliwa. Ponadto, okazują się niezbędne dla określenia momentu zapłonu. Brak sygnału ze strony czujnika lub też nietrafne pomiary sprawiają zatem, że jednostka napędowa nie pracuje w optymalnych warunkach. Głównym objawem awarii czujnika położenia wału korbowego jest nierównomierna praca silnika. Ponadto, praca silnika może ulec całkowitemu zatrzymaniu. Zdarza się również, iż niemożliwe jest w ogóle jego odpalenie.
Do awarii dochodzi wskutek zwarcia w urządzeniu lub też w przewodach. Zdarzają się także uszkodzenia mechaniczne lub zanieczyszczenia czujnika wału korbowego. W każdym przypadku wskazana jest wymiana tego elementu, gdyż regeneracja nie jest opłacalna, ani też nie zapewnia pożądanych rezultatów.
Bremi to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku. Producent znany jest z wieloletniego doświadczenia w produkcji najlepszych części zamiennych do układu zapłonowego. Bremi to grupa ekspertów, którzy nieustannie dążą do doskonałości i podtrzymują rygorystyczne procesy produkcyjne. Te rzeczy to podstawa dla części samochodowych najwyższej jakości.
Jednym z powodów ogromnego sukcesu marki Bremi jest nieustanne zwracanie uwagi na potrzeby rynku motoryzacyjnego. To części samochodowe, które nie różnią się niczym od oryginalnych części stosowanych na montażu fabrycznym samochodów popularnych marek. Materiały wykorzystywane w produkcji podlegają selekcji i są testowane pod kątem podstawowych właściwości.
Ponadto przeprowadzany jest szereg testów końcowych w celu zapewnienia najwyższej jakości każdej z części Bremi przed zapakowaniem i przekazaniem do dystrybucji na rynek części zamiennych. Dzięki tym wszystkim szczegółowym procesom, każdy właściciel samochodu i kierownik floty otrzymuje najlepszy rodzaj części zamiennej.