Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACEMARK | 341045 |
AIC | 55532 |
ALANKO | 10842774 |
ANGLI | 17153 |
ATOMTEC | CSS1H019 |
AUTEX | 904041 |
AUTLOG | AS4224 |
AUTOMOTOR | PSE1213 |
AUTOTEAM | L3347 |
Alfa e-Par | AF05400 |
Autopumps | ACS1018 |
BBFREDLINE | 70KI017 |
BBT | CSS1603 |
BLUEPRINT | ADC47204 |
BREMI | 60028 |
BREMI | 60039 |
CALORSTAT | CS0363 |
CONTI-APAC | A2C59506677 |
CSV ELECTR | CSR9347 |
DELPHI | SS11354 |
DIPASPORT | INJCS058N |
DODA | 1180030007 |
EFI AUTOMO | 303327 |
ELTA AUTOM | EE0028 |
ELTA AUTOM | XCS6033 |
ENGITECH | ENT810004 |
EPS | 1.953.335 |
ERA | 550329 |
ERA | 550329A |
ERA | 550525 |
ERA | 551008 |
ERA | 551008A |
ESEN SKV | 17SKV243 |
FACET | 9.0335 |
FAE | 79365 |
FISPA | 83.347 |
GAUSS | GS8050 |
GEBE | 9 2118 1 |
GEBE | 9 2133 1 |
HBJAKOPART | J5630309 |
HBJAKOPART | J5635000 |
HELLA | 6PU 009 121-801 |
HITACHI AU | 138138 |
HITACHI AU | 2508138 |
HOFFER | 7517402 |
HYUNDAI | 39310-38050 |
INTERMOTOR | 19001 |
INTERMOTOR | EPS089 |
INTERMOTOR | LCS255 |
IPD | 40-3036 |
JPN | 75E0558-JPN |
JPN | 75E5000-JPN |
KAMOKA | 108024 |
KAVO PARTS | ECA-5501 |
KAWE | 8865 43104 |
KIA | 39310-38050 |
KRAFT AUTO | 8806305 |
KRAFTVOLL | 05090409 |
KRAFTVOLL | 05090448 |
KW | 453 335 |
LECOY | 2SL1062 |
LEMARK | LCS255 |
LUCAS | SEB1004 |
MAG | 064847130010 |
MAG | 600000177020 |
MAG | 600000177320 |
MAXGEAR | 24-0216 |
MDR | EPS-1953 335 |
MEATDORIA | 87402 |
MEC-DIESEL | 7370259 |
MEC-DIESEL | 7370486M |
METZGER | 0903055 |
METZGER | 0903204 |
MEYLE | 37-14 810 0002 |
MITSUBISHI | MD327107 |
MOBILETRON | CS-J026 |
MOBILETRON | CS-K005 |
MOTAQUIP | LVCP163 |
MOTIVE | CPS4017 |
MOTORAD | 1CS144 |
MTETHOMSON | 70569 |
MTETHOMSON | 70581 |
NAKAMOTO | K33-MIT-18010023 |
NGK | 81068 |
NPS | H578I10 |
NTK-EMEA | 81068 |
NTY | ECP-HY-005 |
NTY | ECR-MS-001 |
OPTIMAL | 08-S067 |
OSSCA | 14947 |
Oyodo | 75E0558-OYO |
PATRON | PE40054 |
PATRON | PE40213 |
PROTO | MD327107 |
Profession | 28434179 |
QF | QF00T00002 |
QF | QF00T00473 |
QF | QF93A00007 |
QF | QF93A00018 |
QH TALBROS | XREV220 |
QUINTON HA | XREV220 |
RECOFICIAL | CSR9347 |
RIDEX | 3946S0003 |
SATO tech | E61-4112 |
SEIM | CP233 |
SIDAT | 83.347 |
SPJ | 2SL1062 |
STARTVOLT | VS-CM 08903 |
STELLOX | 06-00059-SX |
SWAG | 90 93 2575 |
Stark | SKSPS-0370002 |
TOPRAN | 821 397 |
TRISCAN | 8865 43104 |
VALEO | 253813 |
VANHE | 453 335 |
VEMO | V95-72-0018 |
WAI | CAM373 |
WALKER P | 235-1051 |
WE PARTS | 410570354 |
WILMINK | WG1014903 |
WILMINK | WG1143000 |
WILMINK | WG1432334 |
WILMINK | WG1493556 |
WILMINK | WG1493557 |
WILMINK | WG1494212 |
WILMINK | WG1791685 |
WILMINK | WG2170434 |
WILMINK | WG2233358 |
ZEKKERT | SE-5012 |
ZZVF | ZVMD327107 |
ZZVF | ZVPK057 |
HYUNDAI
|
KIA
|
MITSUBISHI
|
PROTON
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik położenia wału korbowego jest jednym z najważniejszych czujników znajdujących się w nowoczesnych samochodach. Ten niewielki element określa położenie wału korbowego, a tym samym tłoka. Co więcej, dostarcza on również informacji o prędkości, z jaką pracuje wał korbowy w danym momencie, ponadto podaje również uśrednione wartości. Informacje zbierane przez czujnik są przekazywane do sterownika silnika kierującego jego pracą. Można więc powiedzieć, że czujnik wału korbowego odpowiada za właściwą pracę silnika, w porę sygnalizując wszelkie zakłócenia we właściwym działaniu jednostki napędowej.
Dane zebrane przez czujnik wału korbowego i przekazane do sterownika są wykorzystywane w celu ustalenia optymalnych parametrów wtrysku paliwa. Ponadto, okazują się niezbędne dla określenia momentu zapłonu. Brak sygnału ze strony czujnika lub też nietrafne pomiary sprawiają zatem, że jednostka napędowa nie pracuje w optymalnych warunkach. Głównym objawem awarii czujnika położenia wału korbowego jest nierównomierna praca silnika. Ponadto, praca silnika może ulec całkowitemu zatrzymaniu. Zdarza się również, iż niemożliwe jest w ogóle jego odpalenie.
Do awarii dochodzi wskutek zwarcia w urządzeniu lub też w przewodach. Zdarzają się także uszkodzenia mechaniczne lub zanieczyszczenia czujnika wału korbowego. W każdym przypadku wskazana jest wymiana tego elementu, gdyż regeneracja nie jest opłacalna, ani też nie zapewnia pożądanych rezultatów.