Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej automatycznej skrzyni biegów SEIM CP336

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
CP336
Czujnik prędkości obrotowej automatycznej skrzyni biegów SEIM CP336
  • Czujnik prędkości obrotowej automatycznej skrzyni biegów SEIM CP336 - fot.1
  • Czujnik prędkości obrotowej automatycznej skrzyni biegów SEIM CP336 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 339,00 zł
173,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
SEIM
Jednostka:
sztuka
EAN:
3349808010390
Długość [mm]:
380
Rezystancja [Ohm]:
1200
Kolor:
Niebieski
Ilość:
3
Głębokosć zabudowy [mm]:
77,3
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Czujnik CP336 firmy SEIM

Parametry:
  • Długość [mm]: 380
  • Rezystancja [Ohm]: 1200
  • Kolor: Niebieski
  • Ilość: 3
  • Głębokosć zabudowy [mm]: 77,3
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla CP336 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CITRO 252980
EFI AUTOMO 79282F
EPS 1.953.618
FACET 9.0618
FAE 79282
FIAT 7700116377
KW 453 618
PEUGE 252980
RENAU 7700116378

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Czujnik CP336 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Czujnik

Czujnik automatycznej skrzyni biegów to niewielkie urządzenie, które pobiera dane i przekazuje informacje do sterownika. Wbrew pozorom nie jest to szczególnie skomplikowany element. Stosowane w dzisiejszych pojazdach czujniki to niewielkie, w większości metalowe konstrukcje. Działają one w sąsiedztwie skrzyni biegów oraz są oczywiście podłączone do sterownika.

Zadaniem czujnika jest mierzenie prędkości ruchu wału skrzyni biegów. Tym samym czujnik kontroluje prędkość obrotową skrzyni biegów. Pobrane informacje są przekazywane do sterownika – zwykle dzięki wykorzystaniu zjawiska Halla. Warto jednak zauważyć, że rozróżnia się dwa rodzaje czujników skrzyni biegów. Obok modeli hallotronowych powszechnie stosuje się również czujniki indukcyjne. Dane zebrane przez czujnik są wykorzystywane do sterowania pracą automatycznej skrzyni biegów. Dzięki znajomości prędkości obrotowej wału, sterownik podejmuje decyzje o uruchomieniu kolejnych biegów. Za sprawą danych z czujnika możliwa jest także regulacja siły, z jaką zmieniane są biegi.

Awaria czujnika automatycznej skrzyni biegów powoduje przejście sterownika w stan pracy awaryjnej. Ponadto, kierowca dostrzega włączenie się kontrolki silnika. Zajście powyższej sytuacji wymaga poddania kontroli czujnika automatycznej skrzyni biegów. Wskazana jest jak najszybsza reakcja, aby uniknąć uszkodzenia innych części układu. Przyczyn awarii czujnika może być wiele. Może dojść do przerwania przewodu lub zwarcia. Czasami dochodzi również do zanieczyszczenia czujnika lub jego uszkodzenia mechanicznego.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze