- Długość kabli: 760
- Liczba styków diagnostycznych (pinów): 2
- Parzyste numery artykułów: J5903005
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 151-03-319 |
ASHUKI | M876-20 |
AUTEX | 901463 |
AUTLOG | AS5005 |
BENDIX | 058221B |
BIRTH | 52245 |
BREMI | 50703 |
DODA | 1180050124 |
ERA | 560704A |
GEBE | 9 1421 1 |
HBJAKOPART | J5913005 |
INTERMOTOR | AB1967 |
IPD | 40-0458 |
ITN | 15-BS-470 |
JAPANPAR | ABS-319 |
JAPKO | 151319 |
KAMOKA | 1060257 |
KAVO PARTS | BAS-4536 |
KAWE | 8180 50107 |
MAG | 600000182010 |
MAZDA | GE7C-43-70XA |
MAZDA | GE7C-43-70XB |
MDR | MAB-9319 |
METZGER | 0900589 |
MEYLE | 35-14 899 0002 |
MULTIP | 97-992078 |
NIPPARTS | J5013008 |
NK | 293206 |
OPTIMAL | 06-S223 |
OSSCA | 12135 |
PATRON | ABS52037 |
PEMEBLA | JAPABS-319 |
QF | QF00T01259 |
QH BENELUX | XABS233 |
QUINTON HA | XABS233 |
STARMANN | BS-A0222 |
TRISCAN | 8180 50107 |
VEMO | 32-72-0058 |
VEMO | V32-72-0058 |
WILMINK | WG1782232 |
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.