- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 120-03-051 |
ABE | CCZ1520ABE |
ABS | 30052 |
ALANKO | 10316116 |
ALANKO | 316116 |
ATE | 24.0741-1114.3 |
ATE | 360067 |
AUTEX | 901142 |
AUTLOG | AS4079 |
AUTOMEGA | 150068110 |
AUTOMEGA | 304545074 |
BENDIX | 058019B |
BIRTH | 51635 |
BOSCH | 0 986 594 019 |
CITRO | 4545.74 |
CSV ELECTR | CSG9639 |
DELPHI | SS20013 |
ELTA AUTOM | EA0046 |
ELTA AUTOM | XBS046 |
ERA | 560098 |
ERA | 560098A |
ESEN SKV | 06SKV094 |
FAE | 78402 |
FISPA | 84.639 |
FTE | BZ3049S |
FUELPARTS | AB1126 |
GEBE | 9 1042 1 |
HELLA | 6PU 010 039-391 |
HITACHI | 131558 |
HOFFER | 8290162 |
INTER | 60619 |
INTERMOTOR | ALB705 |
IPD | 40-0137 |
KAWE | 80950050 |
KAWE | 8180 28301 |
KRAFT AUTO | 9415939 |
LEMARK | LAB054 |
MAPCO | 86403 |
MAXGEAR | 20-0024 |
MAXGEAR | 4545.74/MG |
MEATDORIA | 90162 |
METZGER | 0900050 |
MEYLE | 11-14 899 0000 |
MEYLE | MAS0073 |
MOBILETRON | AB-EU307 |
MOTAQUIP | LVAB192 |
MS | 0986594019-PCS-MS |
MULTIP | 97-990052 |
NK | 291907 |
NTY | HCA-CT-014 |
OPTIMAL | 06-S020 |
OSSCA | 08152 |
PEUGE | 4545.74 |
QF | QF61F00197 |
QUINTON HA | XABS185 |
SASIC | 9230005 |
SIDAT | 84.639 |
STELLOX | 06-65375-SX |
TEXTAR | 45000 0049 0 1 |
TEXTAR | 45004900 |
TOMEX | 51-89 |
TOMEX | TX 51-89 |
TOPRAN | 721 606 |
TRISCAN | 8180 28301 |
TRW | GBS4004 |
TTC | 09.35.002 |
VEMO | V42-72-0003 |
WE PARTS | 411140183 |
WILMINK | WG1409667 |
CITROËN
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FTE 9400046 | FTE | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) EFI AUTOMOTIVE 302364 | EFI AUTOMOTIVE | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) IPD 40-0137 | IPD | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) KAWE 8180 28301 | KAWE | Brak ceny |
KAWE 8180 28600 | KAWE | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) TOMEX BRAKES TX 51-89 | TOMEX BRAKES | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.