Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) TOMEX BRAKES TX 51-44 (Oś przednia, z lewej strony)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
TX 51-44
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) TOMEX BRAKES TX 51-44 (Oś przednia, z lewej strony)
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) TOMEX BRAKES TX 51-44 (Oś przednia, z lewej strony) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
TOMEX BRAKES
Numer katalogowy:
51-44
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]:
1100
Rodzaj czujnika:
Pasywny czujnik
Parzyste numery artykułów:
51-46
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy TX 51-44 firmy TOMEX BRAKES

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
  • Długość [mm]: 1100
  • Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
  • Parzyste numery artykułów: 51-46

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla TX 51-44 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ATE 24.0712-1308.3
NK 294105
SAAB 8963092
TRW GBS2118

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy TX 51-44 pasuje do Twojego auta

 

SAAB

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Doświadczenia i opinie zebrane w ciągu kończącego się pomału 2024 roku pozwalają nam tworzyć rankingi najlepszych produktów, jakie znajdziecie w naszym sklepie iParts.pl. Ten konkretny ranking opon wielosezonowych dotyczy roku 2024, jednak z pewnością przyda się każdemu, kto planuje zakup opon całorocznych tak samo w tym, jak i w przyszłym roku. Poznajcie 10 wybranych modeli opon całorocznych, wśród których z całą pewnością znajdziecie coś dla siebie.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Nexen N'Fera. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja opon Nexen N'Fera. Przegląd serii od modelu Nexen N'Fera SU1 do nowoczesnych wersji Nexen N'Fera Sport i Nexen N'Fera Primus

Koreańska marka Nexen, znana z solidności i mocno innowacyjnych rozwiązań, od lat dostarcza nam opony letnie z serii N'Fera, starające się łączyć sportowe osiągi z codziennym komfortem jazdy. Jakie efekty przyniosło to połączenie? Czy kolejne opony z serii N'Fera faktycznie są w stanie zapewnić nam efekt, o jakim myślał ich producent?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

TOMEX BRAKES

Tomex Brakes to producent części samochodowych z długoletnim stażem. Firma jest obecna na rynku od 1978 roku. Przez ten czas przedsiębiorstwo zdążyło nabrać doświadczenia, które pozwoliło udoskonalić produkty, spełniające dzisiaj najbardziej restrykcyjne normy jakości. Tomex Brakes to polska firma, o zasięgu międzynarodowym. Części Tomex Brakes są na szeroką skalę dystrybuowane na krajowym rynku oraz na licznych rynkach europejskich i azjatyckich. Firma od początku swojej działalności jest mocno wyspecjalizowana, co pomaga w dochodzeniu do perfekcji. Części samochodowe Tomex Brakes to zaledwie kilka kategorii produktowych. Producent ogranicza się do wytwarzania elementów układu hamulcowego. Wysoko cenione są klocki hamulcowe Tomex Brakes, a także tarcze, szczęki i bębny hamulcowe. Asortyment uzupełniają dodatkowe komponenty układu. W ofercie znaleźć można m.in. czujniki hamulcowe, w tym czujniki zużycia klocków oraz łożyska koła. Oferta producenta zawiera części przeznaczone do większości aut osobowych z europejskiego parku samochodowego. Poza tym w katalogu znajdują się również liczne części do niewielkich samochodów dostawczych oraz do pojazdów ciężarowych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze