- Kolor: Czarny
- Wersja: AM
- Ilość biegunów: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 56568 |
AIC | 56568 |
BUGIAD | BSP25094 |
CALORSTAT | WS3070 |
FACET | 7.3355 |
FEBI | 106571 |
HBELPARTS | 70511543 |
HOFFER | 7472422 |
INTERMOTOR | 55591 |
JPG | 1193102700 |
LUCAS | SNB1451 |
MEATDORIA | 82422 |
MEYLE | 114 821 0001 |
OSSCA | 20724 |
SIDAT | 82.330 |
SWAG | 30106571 |
TOPRAN | 115 879 |
TTC | 07.42.097 |
VAG | 03F 919 501 A |
VAG | 03F 919 501 B |
VAG | 04E 919 501 C |
VEMO | V10-72-1361 |
AUDI
|
CUPRA
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.