- Ilość połączeń: 2
- Lokalizacja w aucie: Za turbosprężarką spalinową
Dodaj opinię
(25.04.2017)
Opinia wystawiona dla Czujnik temperatury zewnętrznej MAXGEAR 21-0130
Producent | Numery OEM |
---|
ACI AVESA | ASTE-0012 |
AUDI | 03L 906 088 BS |
AUDI | 3L 906 088 BS |
AUTLOG | AS3011 |
BOSCH | 0 986 259 063 |
CDX | 77-9901 |
CSV ELECTR | CST1121 |
CSV ELECTR | CST1123 |
CSV ELECTR | CST1156 |
CSV ELECTR | CST1202 |
CSV ELECTR | CST2104 |
CSV ELECTR | CST2115 |
CSV ELECTR | CST2116 |
CSV ELECTR | CST2121 |
CSV ELECTR | CST2121C |
DELPHI | TS30020 |
DIPASPORT | INJGS030AN |
DIPASPORT | INJGS030DLPN |
DIPASPORT | INJGS030VDON |
EFI AUTOMO | 1473927 |
ELTA AUTOM | EX5011 |
ELTA AUTOM | XLS1729 |
ERA | 551132 |
ERA | 551132A |
ESEN SKV | 30SKV005 |
FEBI | 48845 |
FENNO | XT9597 |
FISPA | 82.121 |
FISPA | 82.121A2 |
HBELPARTS | 70682001 |
HELLA | 6PT 014 494-261 |
HITACHI AU | 137000 |
HITACHI AU | 2507000 |
HJS | 92 09 4000 |
HJS | 92 10 1010 |
HJS | 92 10 1020 |
HJS | 92 10 1030 |
HJS | 92 10 1040 |
HJS | 92 10 1050 |
HJS | 92 10 1060 |
HJS | 92 10 1070 |
HJS | 92 10 1080 |
HJS | 92 10 1090 |
HJS | 92 10 1100 |
HJS | 92 10 2000 |
HJS | 92 10 2004 |
HJS | 92 10 2060 |
HJS | 92 10 2062 |
HOFFER | 7451933 |
HOFFER | 7451933E |
INTERMOTOR | 27065 |
INTERMOTOR | 27189 |
INTERMOTOR | LXT007 |
LEMARK | LXT007 |
LEMARK | LXT192 |
LUCAS | LGS6032 |
MAPCO | 88820 |
MAXGEAR | 21-0413 |
MEATDORIA | 11933 |
MEATDORIA | 11933E |
METZGER | 0894012 |
METZGER | 0894562 |
MEYLE | 114 800 0046 |
MOBILETRON | EG-EU002 |
MOTAQUIP | LVET188 |
MOTAQUIP | LVET305 |
MTETHOMSON | 9597 |
NTY | EGT-VW-007 |
OSSCA | 29326 |
PIERBURG | 7.08369.00.0 |
PREX | P104038 |
RCAFRANCE | RCAT02 |
SEAT | 03L 906 088 BS |
SEAT | 3L 906 088 BS |
SIDAT | 82.121 |
SIDAT | 82.121A2 |
SKODA | 03L 906 088 BS |
SKODA | 3L 906 088 BS |
SWAG | 30 94 8845 |
Stark | SKEGT-1470009 |
TOPRAN | 117 269 |
TTC | 07.17.120 |
VDO | 2910000213300 |
VEMO | V10-72-1276 |
VEMO | V10-72-1276-1 |
VW | 03L 906 088 BS |
VW | 3L 906 088 BS |
WALKER P | 273-20011 |
WALKER P | 273-20012 |
WE PARTS | 411420035 |
WE PARTS | 411420763 |
WILMINK | WG1015036 |
WILMINK | WG1487689 |
WILMINK | WG1494327 |
WILMINK | WG1755860 |
WILMINK | WG1807791 |
WILMINK | WG1888926 |
WILMINK | WG1964648 |
WILMINK | WG2015577 |
vika | 99061789801 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dzisiejsze samochody wyposażone są w liczne czujniki elektryczne, które kontrolują sprawną pracę poszczególnych podzespołów, odpowiadają za komfort oraz bezpieczeństwo jazdy, a także wydłużają czas eksploatacji auta. Czujnik pobiera fizyczne dane wejściowe, które przekształca w sygnał elektryczny kierowany do komputera pokładowego lub bezpośrednio do konkretnych podzespołów, w tym również do silnika.
Można dziś wyróżnić kilka kategorii czujników obecnych w niemal każdym samochodzie, do tego dochodzi co najmniej drugie tyle mierników elektrycznych montowanych w nowocześniejszych pojazdach. Podstawowe czujniki mierzą takie czynniki, jak m.in.: prędkość, prędkość obrotowa, przepływ, ciśnienie czy stężenie gazu.
Jednym z najważniejszych czujników w samochodzie jest sonda lambda, której instalacja w samochodach przeznaczonych na rynek europejski jest dziś obowiązkowa. Znajdująca się w okolicy kolektora wylotowego sonda na bieżąco mierzy poziom tlenu w spalinach, określając w ten sposób ich zanieczyszczenie. Sygnał przekazywany jest do silnika, co umożliwia modyfikację proporcji paliwa i powietrza w mieszance. Niemniej istotną rolę odgrywa czujnik prędkości obrotowej koła, będący nieodłącznym elementem układu ABS, a także czujnik temperatury paliwa i płynów.
Czujniki elektryczne to relatywnie złożone elementy, które wymagają regularnych przeglądów. Czas wymiany zależy od poziomu skomplikowani oraz narażenia na uszkodzenia. Uszkodzenia najczęściej dotyczą awarii układu elektrycznego, przez co wymagają fachowej pomocy. Niektóre części, takie jak choćby wymieniona sonda lambda, ze względu na swoje położenie narażone są natomiast na uszkodzenia mechaniczne. W przypadku tego typu uszkodzenia konieczna jest wymiana elementu.
Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.
Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.
Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.