- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
- Średnica [mm]: 23,12
- Cecha chemiczna: Lakierowany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BMW | 66 20 0 143 462 |
BMW | 66 20 0 146 698 |
BMW | 66 20 0 306 567 |
BMW | 66 20 0 309 542 |
BMW | 66 20 2 180 149 |
BMW | 66 20 6 911 834 |
BMW | 66 20 6 989 068 |
BMW | 66 21 6 902 181 |
BMW | 66 21 6 938 738 |
BMW | 66 21 8 368 727 |
KLOKKERH | 96009041 |
MAPCO | 88634 |
MAPCO | 88642 |
MAPCO | 88645 |
MAPCO | 88646 |
MEATDORIA | 94546 |
METZGER | 0901056 |
METZGER | 0901061 |
METZGER | 0901072 |
METZGER | 0901116 |
MINI | 66 20 0 143 462 |
MINI | 66 20 0 146 698 |
MINI | 66 20 0 306 567 |
MINI | 66 20 0 395 758 |
MINI | 66 20 2 180 149 |
MINI | 66 20 2 240 840 |
MINI | 66 20 2 240 943 |
MINI | 66 20 2 240 945 |
MINI | 66 20 2 240 952 |
MINI | 66 20 2 240 953 |
MINI | 66 20 2 240 961 |
MINI | 66 20 2 240 962 |
MINI | 66 20 2 240 966 |
MINI | 66 20 2 240 967 |
MINI | 66 20 6 917 544 |
MINI | 66 20 6 917 545 |
MINI | 66 20 6 917 547 |
MINI | 66 20 6 917 548 |
MINI | 66 20 6 917 549 |
MINI | 66 20 6 917 550 |
MINI | 66 20 6 917 551 |
MINI | 66 20 6 917 552 |
MINI | 66 20 6 917 553 |
MINI | 66 20 6 917 554 |
MINI | 66 20 6 917 555 |
MINI | 66 20 6 917 556 |
MINI | 66 20 6 989 068 |
MINI | 66 20 6 989 086 |
MINI | 66 20 6 989 089 |
MINI | 66 20 6 989 105 |
MINI | 66 20 6 989 122 |
MINI | 66 20 7 964 709 |
TRISCAN | 1455-322510053 |
TRISCAN | 525-1025 |
TRISCAN | 525-1048 |
TRISCAN | 525-1083 |
TRISCAN | 525-1085 |
TRISCAN | 64V-20-72-0018 |
TRISCAN | 64V20-72-0013 |
TRISCAN | 64V20-72-0035 |
TRISCAN | 65296009041 |
TRISCAN | 79-V20720013 |
TRISCAN | 79-V20720018 |
TRISCAN | 79-V20720035 |
TRISCAN | 79-V20720037 |
TRISCAN | 96009041 |
TRISCAN | V20-72-0013 |
TRISCAN | V20-72-0035 |
TRISCAN | V20-72-0037 |
VEMO | V20-72-0013 |
VEMO | V20-72-0018 |
VEMO | V20-72-0035 |
VEMO | V20-72-0037 |
BMW
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zderzaki to elementy znajdujące się z tyłu i z przodu pojazdu, będąc z obu stron najdalej wysuniętymi częściami samochodu. Obecnie zderzak i części zderzaka wykonuje są głównie ze stali, jednak od zewnątrz element ten pokrywa warstwa tworzywa sztucznego. Główną częścią zderzaka jest kształtownik – ułożony poziomo i pośrodku – jednak ze względu na przysłonięcie innymi częściami zderzaka, nie jest widoczny.
Głównym zadaniem zderzaków jest ochrona podczas kolizji. O ile w przypadku poważnych zderzeń zderzaki nie są w stanie pomóc, o tyle przy drobnych uderzeniach nieco łagodzą wstrząsy oraz przede wszystkim chronią inne części samochodu przed uszkodzeniem. Ponadto, zderzaki odgrywają niezwykle ważną rolę w kształtowaniu estetyki pojazdu. Dlatego też producenci wyjątkowo dbają o ich prezencję, a kierowcy często na własną rękę modyfikują kształty, a także barwy zderzaków.
Ze względu na funkcję oraz lokalizację, zderzaki często ulegają uszkodzeniom. Drobne uderzenia – na przykład w słupek podczas parkowania – raczej nie pozostawiają na nich śladu, jednak przy większych kolizjach dochodzi do zarysowań, pęknięć, a w najgorszym wypadku do odpadnięcia zderzaka. Ponadto, ze względu na obecność elementów metalowych, zderzak narażony jest również na korozję.
Unikanie kolizji może sprawić, że zderzak pozostanie w doskonałym stanie nawet po przejechaniu kilkuset tysięcy kilometrów. Warto jednak sprawdzać, czy nie pojawiają się drobne pęknięcia oraz rdza, gdyż oznaczają one konieczność wymiany tego elementu. Ze względów estetycznych niektórzy kierowcy decydują się na wymianę również ze względu na obecność zadrapań i rys, jednak w takich przypadkach wystarczające może się okazać lakierowanie.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.