- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Czujnik zużycia wymieniać razem z okładzinami
- Długość [mm]: 215
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 94500 |
A.B.S. | 39565 |
A.I.C. | 52274 |
AKRON-MALÒ | 124058 |
APEC | WIR5132 |
ASAM | 33014 |
ATE | 24.8190-0407.2 |
AUGER | 98892 |
AUTOMEGA | 120041110 |
BARUM | BAV1008 |
BBR | 001-10-00130 |
BEGEL | BG42170 |
BENDIX-AU | BWS1007 |
BENDIX | 587010 |
BIRTH | 51181 |
BORG BECK | BWL3068 |
BOSCH | 1 987 474 969 |
BRAXIS | AF1124 |
BREMBO | A 00 282 |
BREMSI | WI0565 |
BSF | 09015 |
BSG | BSG 60-201-001 |
BUGIAD | BW70103 |
CARRAB BP | 8168 |
CASALS | 50002 |
CASALS | 50003 |
CASALS | 50004 |
CASALS | 50005 |
CASALS | 50032 |
CASALS | 50086 |
CASALS | 50087 |
CASALS | 50088 |
CASALS | 50091 |
CASALS | 50097 |
CASALS | 50098 |
CASALS | 50141 |
CASALS | 50157 |
CASALS | 50168 |
CASALS | 50170 |
CASALS | 50178 |
CASALS | 50212 |
CASALS | 50215 |
CASALS | 50243 |
CASALS | 50260 |
CASALS | 50267 |
CASALS | 50275 |
CAUTEX/ADL | 201518 |
CAUTEX | 201518 |
CHAMPION | FWI246 |
CHAMPION | FWI278 |
CHAMPION | WWI246 |
CHAMPION | WWI278 |
CIFAM | SU.099 |
COMLINE | WL030 |
CSV ELECTR | CDF2063 |
DELPHI | LZ0144 |
DENCKERMAN | B170004 |
DODA | 1180020018 |
DT SPARE P | 4.61877 |
DYNAMATRIX | DS044 |
E.T.F. | 17-6822 |
ELTA AUTOM | EA5116 |
ELTA AUTOM | XBW116 |
FARE SA | 9754 |
FAST | FT32459 |
FEBI | 07835 |
FEBI | 223256 |
FERODO | FWI246 |
FERODO | FWI278 |
FI.BA | FES15 |
FREMAX | FWI-5009 |
FREMAX | WI-5009 |
FRITECH | SU.099 |
FTE | BZ1036W |
FTE | BZ1036W-SET |
GALFER | B1.G190-0006.2 |
GIRLING | 6316202 |
HBELPARTS | 70608209 |
HELLA | 8DK 355 250-301 |
HELLAPAGID | 8DK 355 250-301 |
HPZEB | HP11821 |
ICER | 610259 E C |
JPG | 1197300100 |
JPG | 1197300109 |
JURATEK | JCW115 |
JURID | 581384 |
JURID | 581447 |
JURID | 587010 |
JURID | FWI246 |
JURID | FWI278 |
KAGER | 35-3009 |
KAMOKA | 105002 |
KAWE | WS0168A |
LEMFO | 24939 01 |
LPR | KS0071 |
MAG | 359003100690 |
MAG | 363700168027 |
MAG | 363700400282 |
MAPCO | 56806 |
MAXGEAR | 23-0001 |
MERCE | 901 540 00 17 |
MERCE | 901 540 01 17 |
MERCE | A901 540 00 17 |
MERCE | A901 540 01 17 |
METALCAUCH | 02098 |
METELLI | SU.099 |
METZGER | 1190090 |
METZGER | WK 17-090 |
MEYLE | 034 054 0010 |
MGA | TU112 |
MIN | MWI0168 |
MOBILETRON | BS-EU100 |
MOTAQUIP | VWS33 |
NATIONAL | FK6006WL |
NK | 280050 |
NK | 280155 |
OPENPARTS | AK3061.00 |
OPTIMAL | WKT-50255K |
OSSCA | 05486 |
PAGID | P8027 |
PATRON | PE17015 |
PE | 016.278-00A |
PEX | WK255 |
PEX | WK255SET |
QF | QF00T00543 |
QF | QF60F00019 |
QH BENELUX | BWI1005 |
QH BENELUX | BZF5042 |
QUINTON HA | BWI1005 |
RAICAM | KS0046 |
RBRAKE | 610259RB |
REMSA | 001009 |
ROADHOUS | 001009 |
RUV | WK45111 |
RYME | 10104F |
RYME | 10105F |
RYME | 10106F |
RYME | 1017F |
RYME | 10189F |
RYME | 1018F |
RYME | 1076F |
SAMKO | KS0071 |
SAMPA | 096.2760 |
SASIC | 6236017 |
SBP | WIC007 |
SBP | WIC040 |
SCT | SPS 185 |
ST-TEMPLIN | 03.130.1935.070 |
STARMANN | BW-0059 |
STC | T402098 |
STELLOX | 00-10069-SX |
SWAG | 99 90 7835 |
TEXTAR | 98018200 |
TEXTAR | 98018210 |
TOMEX | TX 30-09 |
TRICLO | 881939 |
TRISCAN | 8115 10003 |
TRUCKFRENO | TFEKWL.103 |
TRUCKFRENO | TFEKWL.107 |
TRUCKFRENO | TFEKWL.115 |
TRUSTING | SU.099 |
TRW | GIC162 |
TTC | 02.42.084 |
VALEO | 431825 |
VEMA | 117243 |
VEMA | VE51181 |
VEMO | V30-72-0586-1 |
VILLAR | V00282 |
VW | 2D0 919 351 |
WABCO | 13480023 |
WAGNER | WWI246 |
WAGNER | WWI278 |
WE PARTS | 412130057 |
WOKING | 001009 |
ZEKKERT | BS-8014 |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.