- Gwint wewnętrzny [mm]: M 8
- Długość gwintu [mm]: 25
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Ciężar [kg]: 0,995
- Ilość montowana w aucie: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 8E0 419 801 B |
AUTOMEGA | 3041908014B0M |
FAI | SS4001 |
FAI | SS4540 |
FEBI | 22042 |
FIRST LINE | FDL6553 |
HBELPARTS | SS4540 |
LEMFO | 028 360 023 504 |
LEMFO | 028 360 024 504 |
LEMFO | 028 390 023 504 |
LEMFO | 028 390 024 504 |
LEMFO | 25862 |
LEMFO | 25862 01 |
LEMFO | 2586201 |
METZGER | 56004018 |
METZGER | 6-422K3 |
MEYLE | 116 030 8227/HD |
MONROE | L29219 |
MONROE | L29374 |
MOOG | VO-DS-8226 |
OCAP | 0501889 |
OCAP | 501889 |
PEX | 12.05.498 |
QUINTON HA | QDL2966S |
QUINTON HA | QDL3267S |
QUINTON HA | QDL3276S |
RTS | 90-05980 |
SIDEM | 37610 |
SIDEM | 37620 |
SPIDAN | 44873 |
SWAG | 32 72 0027 |
TOPRAN | 109 668 |
TRISCAN | 8500 29219 |
TRISCAN | 8500 29374 |
TRW | JRA133 |
TRW | JRA270 |
TRW | JRA500 |
VEMO | 10-7209 |
VEMO | V10-7209 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Flennor to niemiecka marka części samochodowych. Producent działa na rynku od 1935 roku. Ponad 85 lat w produkcji części do samochodów sprawiło, że dzisiaj firma uchodzi za specjalistę w swoim obszarze. Przedsiębiorstwo Flennor jest bowiem mocno wyspecjalizowane. Koncentracja na doskonaleniu niewielu kategorii produktowych sprawiła, żę części Flennor są dzisiaj bliskie perfekcji. W fabrykach producenta powstają rozmaite części układu rozrządu. Obok pasków rozrządu, produkowane są również rolki, napinacze, a także wszelkie zawory i śruby niezbędne w tym układzie. Wysoko cenione są także pompy wody Flennor. Wymienione produkty zdecydowanie stanowią główną oś produkcji. Niemniej jednak w ofercie pojawiają również części z innych kategorii, w tym między innymi świece żarowe, łożyska kół, przewody paliwowe oraz pióra wycieraczek.
Marka Flennor od początku istnienia była związana z Niemcami. Do dzisiaj to w tym kraju znajduje się główna siedziba firmy, jej biura, najważniejsza fabryka oraz centrum dystrybucyjne. Jednak przedsiębiorstwo stało się podmiotem działającymi w skali światowej. Produkcja odbywa się również w Czechach i Chinach, a centra dystrybucyjne są zlokalizowane w licznych krajach europejskich, w Azji oraz Ameryce Północnej.