Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Drążek kierowniczy poprzeczny GSP S030777 (Oś przednia, z prawej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
S030777
Drążek kierowniczy poprzeczny GSP S030777 (Oś przednia, z prawej)
  • Drążek kierowniczy poprzeczny GSP S030777 (Oś przednia, z prawej) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

35,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
GSP
Jednostka:
sztuka
EAN:
692853614635
Numer katalogowy:
GSU030777
Długość 2 [mm]:
205
Rozmiar gwintu 1:
M14X1,5
Rozmiar gwintu 2:
M18X1,5
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]:
225
Lokalizacja w aucie:
Z obu stron
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przeguby S030777 firmy GSP

Parametry:
  • Długość 2 [mm]: 205
  • Rozmiar gwintu 1: M14X1,5
  • Rozmiar gwintu 2: M18X1,5
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
  • Długość [mm]: 225
  • Lokalizacja w aucie: Z obu stron

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla S030777 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 240013
BMW 1136133
BMW 1139315
BMW 32111136133
BMW 32111139315
BMW 32111139316
DELPHI TA1455
DELPHI TA2638
FAG 840 0399 10
FAI SS081
LEMFO 1325601
METALCAUCH 53091
MEYLE 3160304342
MONROE L11201
NK 5031516
OCAP 0600372
SASIC 9006257
SIDEM 21339
SKF VKDY328515
STELLOX 5501588ASX

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przeguby S030777 pasuje do Twojego auta

 

ALPINA

  • brak modeli

BMW

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

RENAULT TRUCKS

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Poznaj akumulatory firmy Centra. Modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary

Akumulatory firmy Centra. Co mają Wam do zaoferowania modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary?

Ktoś z Was rozgląda się za nowym akumulatorem? Jeśli tak, być może zainteresuje go oferta marki Centra – uznanego producenta baterii samochodowych różnych typów. Firma Centra, znana z innowacyjnych rozwiązań i wysokiej jakości produktów, oferuje szeroką gamę akumulatorów dostosowanych do różnych potrzeb kierowców. Jakiego typu są to akumulatory? Jakie są wady i zalety każdego z tych modeli?

czytaj więcej >
Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN?

Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN? Na czym może polegać trudność tej metody?

Numer VIN to naprawdę świetny wynalazek. W tym krótkim ciągu znaków zakodowanych jest wiele niezwykle ważnych i potrzebnych informacji – chociażby rocznik auta, mogący znacząco ułatwić nam np. prawidłowy dobór części i naprawę samochodu. Warunkiem koniecznym jest tu jednak umiejętność odczytywania roku produkcji z numeru VIN. Jak zrobić to dobrze?

czytaj więcej >

Przeguby

Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.

Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.

To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.

Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.

Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.

GSP

GSP to producent części samochodowych z bogatą ofertą. Podstawowe produkty w asortymencie to elementy podwozia. Na całym świecie są dziś znane przeguby GSP, półosie, a także łożyska kół. Firma produkuje także półosie i wały napędowe. Wymienione części samochodowe GSP to elementy przeznaczone do samochodów marek europejskich, azjatyckich, jak i amerykańskich. Producent pokrywa niemal 100% rynku w tym obszarze.

Przedsiębiorstwo stawia sobie za cel stały rozwój, którego nieodłącznym elementem jest poszerzanie oferty. Dlatego też w katalogu referencji GSP wciąż pojawiają się nowe pozycje. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się części montażowe oraz uszczelniające. Autoczęści GSP to także elementy układu kierowniczego. Oferta w tym obszarze z roku na rok rośnie, zaspokajając coraz większy odsetek rynku na wszystkich kontynentach.

Marka GSP jest obecna na rynku motoryzacyjnym od przeszło 30 lat. Przez ten czas firma zdołała zdobyć zaufanie klientów na rynku części wtórnych, ale przede wszystkim nawiązała współpracę z wieloma producentami samochodów. Dzisiaj części samochodowe GSP masowo trafiają do fabryk samochodów, gdzie są wykorzystywane przy pierwszym montażu. Firma posiada główną siedzibę w Chinach, jednak jej oddziały, a także produkty, są obecne na całym świecie. Hale produkcyjne GSP są zlokalizowane w Azji oraz Ameryce Północnej. Natomiast w Niemczech znajduje się centrum dystrybucyjne. Przeguby czy wały napędowe GSP są sprzedawane w około 120 krajach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze