- Rozmiar gwintu 1: M16x1,50
- Rozmiar gwintu 2: M14x1,50
- Długość przegub aksialny [mm]: 338
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 34137 |
A.B.S. | 240040 |
ASHIKA | 103-0W-D52 |
ASHUKI | 1452-0090 |
AYD | 9502316 |
BENDIX | 041103B |
BIRTH | AX0053 |
BLUEPRINT | ADG087137 |
BORG BECK | BTR4804 |
CHEVR | 520838 |
CORTECO | 49400049 |
CTR | CRKD-2 |
DEEZA | DAA118 |
DELPHI | TA1694 |
DJ PARTS | DR1134 |
FAI | SS473 |
FEBI | 17504 |
FIRST LINE | FTR4804 |
FLENNOR | FL559-C |
FORMPART | 3207005 |
FORTUNE LI | FZ2249 |
FRAP | F2046 |
GSP | S030041 |
INDELDIS | DR20260 |
IPS PARTS | IRE10D52 |
JAPANPAR | RD-D52 |
JAPKO | 103D52 |
KAGER | 410513 |
KAVO PARTS | STR-1002 |
KAWE | FL559C |
LEMFO | 30353 01 |
MAG | 600000145960 |
MAPCO | 47513 |
MAXGEAR | 690402 |
MDR | MRE8D52 |
MEYLE | 29-16 031 0001 |
MONROE | L21203 |
MOOG | DE-AX-1821 |
MOOG | DEAX5636 |
MS | 30353PCSMS |
NIPPARTS | J4840900 |
NK | 5035011 |
NPS | D410O16 |
OCAP | 0602893 |
OCAP | 602893 |
OPTIMAL | G2-660 |
PARTS-MALL | CT-D008 |
QH BENELUX | QR9343S |
QUINTON HA | QR9343S |
RTS | 92-03107 |
RUV | 919003 |
SASIC | 7776075 |
SBS | 19065035011 |
SIDEM | 89010 |
SOLIDAUTO | D231004 |
SPIDAN | 45572 |
STARMANN | SA-3771 |
STELLOX | 5502316SX |
SWAG | 89 72 0001 |
TALOSA | 4408377 |
TRISCAN | 8500 21203 |
TRW | JAR1267 |
VAICO | V519500 |
VEMA | 23135 |
YAMATO | I30012YMT |
DAEWOO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.