- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Rozmiar gwintu 1: M12x1,5
- Rozmiar gwintu 2: M22x1,5
- Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
- Parzyste numery artykułów: 116 030 8245
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 34713 |
A.B.S. | 250151 |
ASHUKI | 157-667A |
ASHUKI | 197-658A |
BENDIX | 040185B |
BORG BECK | BDL6271 |
DENCKERMAN | D180123 |
FAG | 840 0160 10 |
FAG | 840 0489 10 |
FEBI | 14320 |
FIRST LINE | FDL6271 |
FLENNOR | FL418-A |
FORMPART | 2977052 |
FORTUNE LI | FZ0529 |
JPG | 1144400989 |
JPG | 1144401089 |
KAGER | 41-0207 |
KAWE | FL418-A |
KRAFT AUTO | 4300450 |
LEMFO | 14546 |
LEMFO | 14546 02 |
MAPCO | 19689 |
METZGER | 56004502 |
METZGER | 6-426 |
MEYLE | 116 030 8244 |
MONROE | L29353 |
MOOG | VO-DS-8244 |
NK | 5004749 |
OCAP | 0580285 |
OPTIMAL | G0-529 |
PEX | 12.05.235 |
QUINTON HA | QDL3019S |
QUINTON HA | QDL3206S |
RTS | 90-00916-1 |
RUV | 925408 |
RUV | 925411 |
SBS | 19015004749 |
SEAT | 6N0 419 804 |
SIDEM | 63521 |
SPIDAN | 44882 |
SWAG | 30 72 0051 |
TOPRAN | 107 050 |
TOPRAN | 108 257 |
TRISCAN | 8500 29353 |
TRW | JRA237 |
VAICO | V10-7054 |
VW | 6N0 419 804 |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.
Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.
Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.