- Długość [mm]: 310
- Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Rura o średnicy [mm]: 14,4
- Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
- Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Dodaj opinię
(28.03.2024)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR 69-0063 (Oś przednia, z lewej strony)
(28.03.2024)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR 69-0067 (Oś przednia, z prawej)
(19.07.2021)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR 69-0173 (Oś przednia, z prawej)
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 250191 |
A.B.S. | 250192 |
APLUS | 11594AP |
APLUS | 11595AP |
AUTLOG | FT1320 |
AYD OE | 99-00483 |
AYD OE | 99-00484 |
AYD | 9500944 |
AYD | 9900483 |
AYD | 9900484 |
BBR | 001-10-19678 |
BBR | 001-10-19698 |
BENDIX | 040230B |
BENDIX | 040231B |
BGA | SR0195 |
BGA | SR0196 |
BGA | SR9646 |
BGA | SR9666 |
BGA | SR9784 |
BGA | SR9785 |
BORG BECK | BDL6596 |
BORG BECK | BDL6597 |
BSG | BSG 90-310-055 |
BSG | BSG 90-310-056 |
CORTECO | 49399033 |
CORTECO | 49400764 |
CORTECO | 49400959 |
CPB | 505190 |
CPB | 505191 |
DITAS | A1-1630 |
DYS | 21-91015-1 |
DYS | 21-91015-2 |
DYS | 24-91015 |
ETS | 31.AJ.425 |
ETS | 31.AJ.426 |
FAG | 840 0166 10 |
FAG | 840 0501 10 |
FAG | 840 0502 10 |
FEBI | 38855 |
FIRST LINE | FDL6596 |
FIRST LINE | FDL6597 |
FLENNOR | FL524-A |
FLENNOR | FL525-A |
FORMPART | 2977080 |
FORMPART | 2977081 |
FR REDAELL | 6-436 |
FR REDAELL | 6-437 |
GSP | S100274 |
GSP | S100275 |
JPG | 1144402970 |
JPG | 1144402980 |
KAGER | 41-0111 |
KAGER | 41-0121 |
KAGER | 41-0409 |
KAWE | 8500 29359 |
KAWE | 8500 29360 |
KRAFT AUTO | 4300004 |
KRAFT AUTO | 4300005 |
LEMFO | 25059 01 |
LEMFO | 25059 02 |
LEMFO | 25060 01 |
LEMFO | 25060 02 |
LYNXAUTO | C2249LR |
LYNXAUTO | C3033L |
LYNXAUTO | C3033R |
METZGER | 51005818 |
METZGER | 56005502 |
METZGER | 56005601 |
MEYLE | 116 030 0621 |
MEYLE | 116 030 0623 |
MEYLE | 116 031 0625 |
MGA | DB7653 |
MGA | DB8653 |
MONROE | L29359 |
MONROE | L29360 |
MOOG | VO-AX-8275 |
OCAP | 0581058 |
OCAP | 0591058 |
OCAP | 0601058 |
OPTIMAL | G0-635 |
OPTIMAL | G0-636 |
OSSCA | 09226 |
QUINTON HA | QDL3203S |
QUINTON HA | QDL3204S |
RIDEX | 284R0212 |
RTS | 90-90904-1 |
RTS | 90-90904-2 |
RTS | 92-90904 |
RUV | 925421 |
RUV | 925424 |
RUV | 925425 |
SASIC | 9006251 |
SEAT | 6X0 422 803 |
SEAT | 6X0 422 803 SK |
SEAT | 6X0 422 804 |
SEAT | 6X0 422 804 SK |
SEAT | 6X0 422 810 |
SIDEM | 63426 |
SIDEM | 63427 |
SIDEM | 63515 |
SKODA | 6X0 422 807 |
SPIDAN CHA | 45729 |
SPIDAN CHA | 45730 |
SPIDAN CHA | 45733 |
STELLOX | 51-00589-SX |
STELLOX | 51-00590-SX |
STELLOX | 51-00594-SX |
STELLOX | 51-00595-SX |
SWAG | 30 93 8855 |
TALOSA | 41-03586 |
TALOSA | 41-03587 |
TALOSA | 44-03591 |
TRISCAN | 8500 29359 |
TRISCAN | 8500 29360 |
TRW | JAR546 |
TRW | JRA509 |
TRW | JRA510 |
Technika | RS12251 |
VAICO | V10-7056 |
VAICO | V10-7057 |
VW | 6X0 422 803 |
VW | 6X0 422 803 SK |
VW | 6X0 422 804 |
VW | 6X0 422 804 SK |
VW | 6X0 422 810 |
WOLVER | SP200841 |
WOLVER | SP200842 |
WOLVER | SP206030 |
WXQP | 361565 |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.
Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.
Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.