Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK 5033903 | 5033903 |
1 szt. | Drążek kierowniczy poprzeczny NK 5033969 | 5033969 |
Dodaj opinię
(14.08.2013)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny NK 5001518
(13.08.2013)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny NK 5001517
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 250275 |
BENDIX | 040834B |
BORG BECK | BDL6044 |
BORG BECK | BTR4665 |
DELPHI | TL374 |
FAI | SS5227 |
FAI | SS5286 |
FIRST LINE | FDL6044 |
FIRST LINE | FTR4665 |
JPG | 1244501409 |
JPG | 4344400509 |
LEMFO | 12316 01 |
LEMFO | 22725 01 |
MAPCO | 19126 |
MAPCO | 19198 |
METZGER | 51017418 |
METZGER | 51017548 |
METZGER | 56015118 |
METZGER | R-441 |
MEYLE | 16-16 030 4280 |
MGA | DB5010 |
MGA | DB7003 |
MONROE | L25212 |
MONROE | L25313 |
MONROE | L2573 |
MOOG | RE-AX-4280 |
MOOG | RE-AX-7006 |
MOOG | RE-DS-7017 |
OCAP | 0600923 |
OPTIMAL | G2-021 |
QUINTON HA | QDL2181S |
QUINTON HA | QR2635S |
RENAU | 7701 463 195 |
RENAU | 7701 464 313 |
RENAU | 7701 469 229 |
RENAULT T | 7701 463 195 |
RUV | 915512 |
SASIC | 4006048 |
SASIC | 4006048B1 |
SBS | 19025003910 |
SIDEM | 5125 |
SIDEM | 5339 A |
TRISCAN | 8500 25212 |
TRISCAN | 8500 2573 |
TRISCAN | 850025313 |
TRW | JRA200 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
NK to niemiecki producent części samochodowych, dystrybuowanych głównie na terenie Europy. Specjalizacją firmy jest produkcja części układu hamulcowych. W asortymencie znajduje się ponad 1200 modeli tarcz hamulcowych, co oznacza, iż firma spełnia zapotrzebowanie niemal całego rynku. Warto zaznaczyć, że wśród tarcz hamulcowych marki NK znajdują się zarówno standardowe modele przeznaczone do aut osobowych, jak i ultra wytrzymałe tarcze dedykowane pojazdom sportowym. Ponadto, klienci mogą przebierać pośród klocków hamulcowych, a także bębnów, szczęk oraz zacisków. Firma NK specjalizuje się również w produkcji przewodów hamulcowych.
Pomimo że specjalnością NK są elementy układu hamulcowego, niemiecki producent nie ogranicza się tylko do tego typu części. W ofercie przedsiębiorstwa pojawia się również wiele części zawieszenia, które cechuje niezmienna efektywność w każdych warunkach. Zdolność do pracy w niskiej i wysokiej temperaturze to cecha charakterystyczna uszczelek, zacisków i innych drobnych elementów produkowanych przez NK. Równie niezawodne okazują się zwykle amortyzatory, a także sprzęgła produkowane przez niemiecką firmę NK.
NK to firma, która przez cały okres swojego istnienia, który przekroczył już 80 lat, stawia na najwyższą jakość produktów. Wydaje się, że to właśnie ta filozofia pozwoliła marce przetrwać tak długo. Od niemal 2 dekad marka NK jest częścią grupy SBS(wcześniej OBTEC). Dołączenie do innych potentatów rynku motoryzacyjnego miało pozytywny wpływ na rozwój technologiczny części samochodowych produkowanych przez NK.