Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 34709 |
A.B.S. | 250023 |
ASMETAL | 29VW1261 |
AUDI | 1J0 422 804 B |
AUDI | 1J0 422 804 H |
AUDI | 1J0422804B |
AUDI | 1J0422804H |
BUGIAD | BSP23392 |
DITAS | A2-3701 |
FEBI | 14168 |
FEBI | 44342 |
FIAT | 21856 02 |
FLENNOR | FL598-A |
JPG | 1144402080 |
LEMFO | 21856 02 |
LEMFO | 2185602 |
LYNXAUTO | C3002R |
MAPCO | 49691 |
MAXGEAR | 69-0080 |
METZGER | 56003602 |
METZGER | 86003602 |
MEYLE | 116 030 8501 |
MONROE | L29361 |
MOOG | VO-DS-1548 |
NK | 5004790 |
OPTIMAL | G0-609 |
OPTIMAL | G0609 |
PATRON | PS2021R |
QUINTON HA | QDL3258S |
RTS | 90-00996-1 |
RUV | 915773 |
SEAT | 1J0 422 804 B |
SEAT | 1J0 422 804 H |
SEAT | 1J0422804B |
SEAT | 1J0422804H |
SIDEM | 37423 |
SKODA | 1J0 422 804 B |
SKODA | 1J0 422 804 H |
SKODA | 1J0422804B |
SKODA | 1J0422804H |
SPIDAN | 46014 |
STELLOX | 59-01477-SX |
SWAG | 99 72 0001 |
SWAG | 99720001 |
TOPRAN | 109 108 |
TRISCAN | 8500 29361 |
TRW | JRA512 |
TTC | 07.37.035 |
VAICO | V10-7162 |
VW FAW | 1J0 422 804 B |
VW FAW | 1J0422804B |
VW FAW | 1JD 422 804 |
VW FAW | 1JD422804 |
VW | 1J0 422 804 B |
VW | 1J0 422 804 H |
VW | 1J0422804B |
VW | 1J0422804H |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Quaro to rozwijające się europejskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne. W Polsce marka Quaro jest stosunkowo słabo znana, ponieważ działa na naszym rynku dopiero od kilku lat. Widać jednak wyraźny wzrost zainteresowania częściami samochodowymi Quaro. Firma uchodzi za specjalistę w zakresie produkcji części hamulcowych. Hamulce Quaro uznawane są za niezawodne w każdych warunkach. Asortyment obejmuje liczne tarcze i klocki hamulcowe Quaro, a także bębny, szczęki i pozostałe części układu hamulcowego. Części hamulcowe Quaro przeznaczone są dla samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych. Jednak części Quaro to nie tylko hamulce. W ofercie znaleźć można również między innymi liczne wahacze, sworznie oraz inne części układu zawieszenia. Katalog uzupełniają komponenty układu kierowniczego. Fachowcy uznają części samochodowe Quaro za produkty klasy premium. Poz względem jakości nie ustępują one częściom od renomowanych producentów, znanych od dziesiątek lat. Jednak części Quaro przeważają pod względem ceny. Stosunek ceny do jakości jest w tym przypadku zdecydowanie więcej niż zadowalający. Prawdopodobnie w dużej mierze wynika to z faktu, że Quaro znajduje się na etapie rozwoju, kiedy to głównym celem przedsiębiorstwa jest pozyskanie nowych klientów.