- Rodzaj filtra: Filtr z węglem aktywnym
- Długość [mm]: 345
- Szerokość [mm]: 154
- Wysokość [mm]: 35
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALC-6422/1 |
ACDELCO | PUK 1062 E |
AKS DASIS | 830221N |
AKS DASIS | 830890N |
ALCOFILTER | MS-6006C |
ARMAFILT | KC-355/155.36 |
BLUEPRINT | ADF 122512 |
BOSCH | 0 986 AF5 701 |
BOSCH | 0 986 BF0 513 |
BOSCH | 1 987 431 306 |
BOSCH | R2306 |
CHAMPION | CCF 0113 C |
CLEANF | NC 2096 CA |
COMLINE | EKF114A |
COOPE | ACE 080 |
COOPERSFIA | PCK8122 |
CORTECO | 21652355 |
CORTECO | 26152355 |
CORTECO | CC1018 |
DELPHI | TSP0325012C |
DENSO | DCF138K |
DENSO | DCF301K |
FEBI | 17556 |
FILFILTER | HCK 7027 |
FILMAR | ACK9026 |
FILTRON | K 1010 A |
FILTRON | K 1010A |
FORD | 1089 176 |
FORD | 1120 475 |
FORD | 1139 655 |
FORD | 1353 270 |
FORD | 1452 349 |
FORD | 1494 510 |
FORD | 96FJ.19G244-AA |
FORD | 96FW 19G244 AA |
FORD | 96FX-19G24-4AAHF |
FORD | 98FW 16N619 AA |
FRAM | CFA9623 |
HEN | E908LC |
KOLBENSCHM | 50 013 740 |
KOLBENSCHM | 740-ACC |
LAUTR | EKR 7007 |
MAHLE | LAK 77 |
MANN | CU 3554 |
MAPCO | 66219 |
MAPCO | 67602 |
MEATDORIA | 17074K |
MEYLE | 712 320 0001 |
MICRONAIR | MC517 |
MISFAT | HB126C |
MOTAQUIP | VCF 198 |
MULLER FIL | FC151 |
MULLER FIL | FK151 |
P.B.R. | AH-7122 |
P.B.R. | AK-7122 |
PURFLU | AHC122 |
PUROLATOR | I19405 |
QUINTON HA | QAP 520 |
QUINTON HA | QFC0146 |
SCT | SAK 129 |
SOFIMA | S 4116 CA |
SWAG | 50 91 7556 |
TECNECO FI | CK 5817 C |
TECNOCAR | EC323 |
UFI | 54.116.00 |
VAICO | V25-31-1003-1 |
VALEO | 715617 |
VEMO | 25-31-1003 |
VEMO | V25-31-1003 |
VEMO | V25-31-1003-1 |
WIXFILTERS | WP6821 |
ZAFFO | 356 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.
Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.
W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.
Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.
MANN FILTER oferuje bogaty wybór innowacyjnych filtrów samochodowych dedykowanych na niezależny rynek części zamiennych. Pokrywa zapotrzebowanie 98 procent europejskiego rynku.
Firma oferuje części nie tylko do samochodów osobowych, ale także dostawczych i rolniczych. Poziom filtracji, niezależnie od sektora, któremu zostały dedykowane - stoi na bardzo wysokim poziomie. Wszystkie filtry wykonane zostały z dobrej jakości tworzywa sztucznego o wysokim stopniu niezawodności i wydajności filtracyjnej.
Części samochodowe MANN FILTER mają wiele zalet. Obejmuje to również kompaktową konstrukcję i wynikające z tego optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni.