- Rodzaj filtra: Filtr przeciwpyłkowy
- Długość [mm]: 285
- Szerokość [mm]: 179
- Wysokość [mm]: 34
- Wysokość 1 [mm]: 29,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3F QUALITY | 1490 |
ACDELCO | PU1038E |
AUTOMOTOR | LATR01 |
BLUEPRINT | ADP152509 |
BOSCH | 1987431079 |
BOSCH | 1987432079 |
BOSCH | A609 |
BOSCH | M2079 |
CHAMPION | CCF0227 |
CITRO | 6447KK |
CITRO | 6447NT |
CITRO | 6447TL |
CITRO | 6479C2 |
CITRO | 9635064380 |
CITRO | E146155 |
CLEANF | NC2055 |
COMLINE | EKF117 |
COOPERSFIA | PC8088 |
COOPERSFIA | PC8279 |
CORTECO | 21652548 |
CORTECO | CP1082 |
DELPHI | TSP0325123 |
DENCKERMAN | M110159 |
DENSO | DCF033P |
DRIVE | DP1110120022 |
DS | 6479C2 |
DS | E146155 |
EOLO | E1490 |
EUROREPAR | E146155 |
FEBI | 21137 |
FILTRON | K1093 |
FLASH-AIR | XF1490 |
FRAM | CF11164 |
FRAM | CF9398 |
GIF | GC107 |
HELSA | PF063 |
HEN | E1911LI |
HEN | E2979LI |
ISOTECH FI | ICF5007 |
KLAXCAR | FC033Z |
KNECHT | LA138 |
LAUTR | R01 |
LUCASFILTE | LFCP101 |
MAHLE | LA138 |
MANN | CU2940 |
MECAFILTER | ELR7097 |
MGA | FAH5000 |
MICRONAIR | AKX35214 |
MICRONAIR | MP071 |
MISFAT | HB135 |
MOTAQUIP | VCF158 |
MOTAQUIP | VCF160 |
MOTRIO | 8671004573 |
MOTRIO | 8671012074 |
NPS | DCF033P |
NPS | X5303800 |
ORIONE | S1490 |
P.B.R. | AH7097 |
PEUGE | 6447KK |
PEUGE | 6447TJ |
PEUGE | 6447TL |
PEUGE | 6479C2 |
PEUGE | 9635064380 |
PEUGE | E146155 |
PURFLU | AH179 |
PURFLU | AH319 |
SOFIMA | S3038C |
SOGEFIPRO | PC8088 |
TECNOCAR | E382 |
UFI | 5303800 |
VALEO | 698664 |
VALEO | 708664 |
WIXFILTERS | WP9112 |
CITROËN
|
DS
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.
Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.
W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.
Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.
Misfat to tunezyjska firma założona w 1979 roku, która specjalizuje się w produkcji i dystrybucji filtrów do samochodów zarówno osobowych, jak i ciężarowych. Obecnie firma zatrudnia ponad 850 pracowników i produkuje ponad 16 milionów filtrów rocznie, głównie z przeznaczeniem na rynki eksportowe.
W ofercie Misfat znajdziemy filtry:
Misfat posiada sześć oddziałów w: Tunezji (główna siedziba), a także: Francji, Hiszpanii, Maroko, Rosji i Polsce oraz sieć dystrybucji w ponad 60 krajach. Ponadto w skład marki Misfat wchodzą jeszcze marki: Mecafilter i Lautrette .
W związku z tym, iż Misfat jest także producentem części do oryginalnego wyposażenia pojazdu, musi spełniać także normy jakości produktów OEM (ang. Original Equipment Manufacturer).
Dlatego przedsiębiorstwo zainwestowało w dział badań i rozwoju. Pracują w nim wysoko wyspecjalizowani specjaliści, których zadaniem jest projektowanie i opracowywanie prototypów. Dzięki temu Misfat jest w stanie sprostać nawet największym wymaganiom klientów.
Ponadto, tunezyjskie przedsiębiorstwo w elastyczny sposób podchodzi do procesu produkcyjnego. Dzięki temu zyskuje przewagę nad konkurencją, ponieważ elastyczność umożliwia produkcję zróżnicowanego asortymentu, który na bieżąco odpowiada na potrzeby rynku.
Misfat posiada także certyfikaty: ISO 9001, ISO / TS 16949, ISO 14001 i OHSAS 18001 oraz certyfikat Q1 od Ford, który otrzymali w 2012 roku.