- Rodzaj filtra: Filtr cząstek stałych
- Wysokość [mm]: 20
- Długość [mm]: 215
- Szerokość [mm]: 265
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3F QUALITY | 1634 |
3F QUALITY | 634 |
A.L.FILTER | ALC-5380 |
A.L.FILTER | ALC-6459/1 |
ACDELCO | PU 1194 E |
ALCOFILTER | MS-6339 |
BLUEPRINT | ADW 192503 |
BLUEPRINT | ADZ 92507 |
BOSCH | 1 987 432 188 |
BOSCH | 1 987 432 488 |
CITRO | 6479 60 |
CITRO | 6479 84 |
CLEANF | NC 2189 |
CLEANF | NC 2189 CA |
COOPE | ACE 194 |
COOPERSFIA | PC 8170 |
COOPERSFIA | PCK8194 |
CORTECO | 80000541 |
CORTECO | 80000777 |
CORTECO | CC1221 |
CORTECO | CP1221 |
CROSL | E443 |
CROSL | EC465 |
DELPHI | TSP0325205 |
DELPHI | TSP0325205C |
DENSO | A.221.009.00 |
DENSO | DCF201K |
FEBI | 27868 |
FEBI | 32369 |
FIAT | 55702456 |
FIAT | 71754151 |
FIAT | 77365764 |
FILTRON | K 1172 |
FILTRON | K 1172A |
FRAD | 27.44.53/20 |
FRAM | CF10282 |
FRAM | CFA10365 |
GM | 13345949 |
GM | 55702456 |
GM | 55702468 |
HEN | E2939LC |
HEN | E2939LI |
LAUTR | EKR 7187 |
LAUTR | ELR 7187 |
LAUTR | R78 |
MAG | BCF 201 |
MAHLE | LA 306 |
MAHLE | LAK 373 |
MANN | CU2243 |
MANN | CUK2243 |
MANN | FP2243 |
MAPCO | 65715 |
MAPCO | 67710 |
MEATDORIA | 17415 |
MEATDORIA | 17415K |
MECAFILTER | EKR7187 |
MECAFILTER | ELR7187 |
MICRONAIR | MC693 |
MICRONAIR | MP193 |
MISFAT | HB179 |
MOTAQUIP | LVCF 570 |
MOTAQUIP | VCF 364 |
OPEL | 1808012 |
OPEL | 55702456 |
OPEL | 6808622 |
OPEL | 6808623 |
P.B.R. | AH-7203 |
PEUGE | 6479 61 |
PEUGE | 6479 84 |
PURFLU | AH244 |
PURFLU | AHC244 |
QUINTON HA | QAP 420 |
QUINTON HA | QAP 720 |
QUINTON HA | WP 9250 |
SCT | SA 1204 |
SOFIMA | S 3124 C |
SOFIMA | S 4162 CA |
TECNOCAR | E443 |
TECNOCAR | E465 |
TECNOCAR | EC465 |
UFI | 53.124.00 |
UFI | 54.162.00 |
UNI | GFE 3246 |
UNICO F. | AC 2120 |
VALEO | 701003 |
VALEO | 708552 |
VALEO | 715552 |
VALEO | 715553 |
VEMO | V40-30-1004 |
VEMO | V40-31-1004 |
ZAFFO | 526 |
ZAFFO | 526F |
ABARTH
|
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.
Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.
W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.
Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: