- Rodzaj filtra: Filtr przeciwpyłkowy
- Długość [mm]: 200
- Szerokość [mm]: 141,0
- Wysokość [mm]: 30
- Ciężar [kg]: 0,04
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | C30360 |
3F QUALITY | 1667 |
4X4 ESTANF | EST-21-SZ-Z09 |
ACKOJA | A64-30-0001 |
AKRON-MALÒ | 1531831 |
ALCOFILTER | MS-6418 |
AMC FILTER | SC-9509 |
AMC FILTER | SC-9509C |
AMC FILTER | SC-9509X |
APXENERGY | X10780 |
ASHIKA | 21-SZ-Z09 |
ASHUKI | K005-30 |
ASHUKI | PAL2-4087 |
ASTER | AS2573 |
ASTER | AS3A2573 |
ASTER | ASF2573 |
AUTOMEGA | 180046910 |
AUTOMOTOR | LATR152 |
AVS AUTOPA | HB916 |
BBFREDLINE | 36SZ043 |
BBR | 001-10-18703 |
BBR | 001-10-18833 |
BLUEPRINT | ADK82508 |
BORG BECK | BFC1154 |
BOSCH | 0 986 AF5 839 |
BOSCH | 1 987 432 214 |
BREMSI | FC0435 |
BSG | BSG 65-145-015 |
CHAMPION | CCF0182 |
CLEANF | NC2360 |
COMLINE | EKF296 |
COMLINE | EKF296A |
CONTINENTA | 28.0002-1274.2 |
COOPERSFIA | PC8300 |
CORTECO | 80001036 |
CORTECO | 80001744 |
DELPHI | TSP0325312 |
DELPHI | TSP0325312C |
DENCKERMAN | M110810 |
DENSO | DCF311P |
DENSO | DCF460P |
DIAMAX | DP4213 |
DIEDERICHS | DCI0176 |
DJ PARTS | FC1075 |
DRIVE | DP1110.12.0358 |
DYNAMATRIX | DCF449 |
EQ | AB7162 |
EUROREPAR | 1631810580 |
FEBI | 29212 |
FI.BA | CF-176 |
FILTRON | K 1290 |
FISPA | 326 |
FRAM | CF11244 |
FRIGAIR | 1307.5349 |
GM | 093194847 |
GM | 93194847 |
HART | 356 809 |
HEN | E3908LI |
HIFI FILTE | SC 8127 |
HOFFER | 17496 |
IAP | 821-16079 |
IPS PARTS | ICF-3E73 |
JAPANPAR | FAA-SZ09 |
JAPKO | 21Z09 |
JPN | 40F8009-JPN |
JSASAKASHI | AC0162 |
JSASAKASHI | AC0162C |
KAISHIN | A20143 |
KAMOKA | 6080161 |
KAMOKA | F414901 |
KAMOKA | F519301 |
KAVO PARTS | SC-9509 |
KAVO PARTS | SC-9509C |
KAVO PARTS | SC-9509X |
KLAXCAR | FC108z |
KNECHT | LA 449 |
KRAFT AUTO | 1731550 |
KRAFTVOLL | 06040262 |
LUCAS | LFCP211 |
LUCASFILTE | LFCP211 |
LYNXAUTO | LAC-1933 |
MAG | 154703803390 |
MAG | 350203062510 |
MAG | 359002320820 |
MAHLE | LA 449 |
MAHLE | LAK 1167 |
MANDO | MMF025214 |
MASUMA | MC-E4035 |
MAXGEAR | 26-1206 |
MAXGEAR | 26-1631 |
MAXGEAR | 26-1800 |
MDR | MCF-3SZ09 |
MEATDORIA | 17496 |
MECAFILTER | ELR7264 |
METALCAUCH | 20066 |
MEYLE | 612 319 0018 |
MFILTER | K 9107 |
MGA | FAH5095 |
MILES | AFW1274 |
MISFAT | HB208 |
MOTAQUIP | LVCF544 |
MS | 2028-IF-PCS-MS |
MULLER FIL | FC360 |
Mistral Fi | AVF2407 |
Mistral Fi | AVF2407C |
Motrio | 8660005779 |
NAPA | NFC4143 |
NIPPARTS | N1348007 |
NPS | S135I08 |
OPEL | 47 10 210 |
OPENPARTS | CAF2231.01 |
OPENPARTS | CAF2231.11 |
OPTIMAL | OP-FCF20120 |
Omnicraft | 2144694 |
PATRON | PF2469 |
POLATOR IN | 2377ELI99 |
PURFLU | AH343 |
PURRO | PUR-PC9023 |
QH TALBROS | WP9348 |
QUINTON HA | QFC0013 |
RIDEX | 424I0159 |
SAKURAAUTO | CA-14030 |
SCT | SA 1296 |
SIARIA | H3780 |
SIARIA | V3780 |
SIDAT | 326 |
SIVENTO | G780 |
SIVENTO | P780 |
SOFIMA | S 3183 C |
STARLINE | SF KF9537 |
STC | T420066 |
STELLOX | 71-10387-SX |
STEPFILTER | HA44336 |
SUZUK | 95860-51K00 |
SUZUK | 95860-51K00-000 |
Stark | SKIF-0170159 |
TECNECO FI | CK2028 |
TECNOCAR | E636 |
TOPRAN | 207 480 |
Technika | 777349 |
UFI | 53.183.00 |
UNIFLUX | XC480 |
UNIFLUX | XCK480 |
VALEO | 715644 |
VALEO | 815496 |
VAUXH | 093194847 |
VAUXH | 93194847 |
VEMO | V40-30-1112 |
WE PARTS | 17496 |
WILMINK | WG1215425 |
WILMINK | WG1233822 |
WILMINK | WG1234178 |
WILMINK | WG1747299 |
WILMINK | WG1774729 |
WILMINK | WG1774730 |
WILMINK | WG1793734 |
WILMINK | WG1916989 |
WILMINK | WG2220690 |
WIXFILTERS | WP9348 |
ZAFFO | Z3A573 |
ZAFFO | Z573 |
ZAFFO | ZF573 |
ZEKKERT | IF-3027 |
ZEKKERT | IF-3027K |
ZERO | WZ1573 |
ZERO | WZ3A1573 |
ZERO | WZF1573 |
OPEL
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.
Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.
W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.
Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.