- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 52
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 87
- Wymiar gwintu: 3/4" 16 UNF
- Średnica zewnętrzna [mm]: 65
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 62
Dodaj opinię
(03.01.2023)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju BOSCH 0 451 103 314
Producent | Numery OEM |
---|
AMC FILTER | DO 722 |
BALDW | B37 |
BLUEPRINT | ADK82102 |
BOSCH | F 026 408 713 |
CHAMPION | C 163 |
CHEVR | 16510 61A01 |
CHEVR | 1651085FA0 |
CLEANF | DO 862 |
COMLINE | CSZ11940 |
COMLINE | CTY11123 |
COOPE | Z 1042 |
COOPERSFIA | FT5272 |
CROSL | 2100 |
DAIHA | 15601 87110 000 |
DAIHA | 15601-87705 |
DAIHA | 90915 10002 |
DAIHA | 90915 10004 |
FIAT | 71742115 |
FIAT | 71746761 |
FIAT | 71747593 |
FIAT | 71768154 |
FILTRON | OP 583 |
FILTRON | OP 621 |
FLEETGUARD | LF3615 |
FLEETGUARD | LF5058 |
FRAM | PH4368 |
FRAM | PH4386 |
GUD | Z 211 |
HBJAKOPART | J131 2014 |
HBJAKOPART | J1318011 |
HEN | H97W01 |
HEN | H97W16 |
HOLDE | 1651061A01 |
HOLDE | 1651061A20 |
KNECHT | OC 217 |
KNECHT | OC 217/6 |
KNECHT | OC 331/1 |
MANN | W 610/1 |
MANN | W 610/9 |
MANN | W610/80 |
MECAFILTER | ELH4218 |
MECAFILTER | ELH4262 |
MECAFILTER | ELH4270 |
METALLEVE | OC 217/6 |
METALLEVE | OC 331/1 |
METALLEVE | OC217 |
Motorcraft | EFL397 |
NISSA | 1520853J01 |
NISSA | 1520871C00 |
NISSA | AY100NS005 |
PBR | BC 1250 |
PERKINS | 140 516 190 |
PERKINS | 140 516 250 |
PERKINS | 140 516 990 |
PURFLU | LS834 |
PUROLATOR | L14477 |
RYCO | Z 432 |
RYCO | Z734 |
SOGEFIPRO | FT 5286 |
SOGEFIPRO | FT 5568 |
SUBAR | 16510 61A02 |
SUZUK | 15601-76008 |
SUZUK | 15601-76008-71 |
SUZUK | 16510 60B10 000 |
SUZUK | 16510 60M11 000 |
SUZUK | 16510 61A00 000 |
SUZUK | 16510 61A01 000 |
SUZUK | 16510 61A02 000 |
SUZUK | 16510 61A20 000 |
SUZUK | 16510 61A20 MHL |
SUZUK | 16510 61A21 000 |
SUZUK | 16510 61A30 000 |
SUZUK | 16510 83000 000 |
SUZUK | 16510 83001 000 |
SUZUK | 16510 83012 000 |
SUZUK | 16510 85C00 000 |
SUZUK | 16510-60B10 |
SUZUK | 16510-60M11 |
SUZUK | 16510-61A01 |
SUZUK | 16510-61A02 |
SUZUK | 16510-61A20 |
SUZUK | 16510-61A30 |
SUZUK | 16510-61A31 |
SUZUK | 16510-83000 |
SUZUK | 16510-83001 |
SUZUK | 16510-85C00 |
SUZUK | 16510-85FA0 |
SUZUK | 16510-85FA0-000 |
SUZUK | 1651061A00 |
SUZUK | 1651061A21 |
TECFIL | TM63 |
TOYOT | 11501 01390 |
TOYOT | 1560187202 |
TOYOT | 90080 91220 |
TOYOT | 90915 03004 |
TOYOT | 90915 10002 |
TOYOT | 90915 10004 |
TOYOT | 90915 YZZJ2 |
TOYOT | 90915TA002 |
TOYOT | 90915YZZC4 |
UFI | 2325100 |
VAUXH | J90 915 100 02 |
VIC | C-113 |
VIC | C-933 |
WESFIL | WCO28NM |
WESFIL | WZ432 |
WIXFILTERS | 51396 |
WIXFILTERS | WL7145 |
WIXFILTERS | WL7177 |
FIAT
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.