- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 66
- Wymiar gwintu: 3/4" 16 UNF-2B
- Średnica zewnętrzna [mm]: 65,2
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,5
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 54
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 61
Dodaj opinię
(03.01.2023)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju BOSCH 0 451 103 314
Producent | Numery OEM |
---|
AMC FILTER | DO 723 |
AMC FILTER | SO 912 |
BLUEPRINT | ADG02110 |
BLUEPRINT | ADN12129 |
BOSCH | F 026 408 715 |
CF MOTO | CF188011300 |
CHAMPION | C 180 |
CHAMPION | LS142 |
CHANGAN | 1651081420000 |
CHANGAN | 1651082703 |
CHANGHE | 1651082703 |
CHERY | 465Q1017950 |
CHERY | C3721012010 |
CHEVR | 25 183 779 |
CHEVR | 96 565 412 |
CHEVR | 96 570 765 |
CHEVR | 96325703 |
CLEANF | DO 846 |
CLEANF | DO855 |
COMLINE | CDH11631 |
COOPE | Z1038 |
COOPERSFIA | FT5164 |
CROSL | 2099 |
DAEWOO | 25183779 |
DAEWOO | 94599006 |
DAEWOO | 96325703 |
DAEWOO | 96565412 |
DAEWOO | 9657 0765 |
DAIHA | 15601 81402 |
DAIHA | 15601 81402 000 |
DAIHA | 15601 87101 |
DAIHA | 15601 87101 000 |
DAIHA | 15601 87106 |
DAIHA | 15601 87106 000 |
DAIHA | 15601 87107 |
DAIHA | 15601 87107 000 |
DAIHA | 15601 87107 LOC |
DAIHA | 15601 87204 |
DAIHA | 15601 87204 000 |
DAIHA | 15601 87700 |
DAIHA | 15601 87700 000 |
DAIHA | 15601 87703 000 |
DAIHA | 15601 87704 |
DAIHA | 15601 87704 000 |
DAIHA | 15601 87705 |
DAIHA | 15601 87710 |
DAIHA | 15601 97201 |
DAIHA | 15601 97201 000 |
DAIHA | 15601 97202 |
DAIHA | 15601 97202 000 |
DAIHA | 15601-B2030 |
DAIHA | 1560187703 |
DAIHA | 156018770399A |
DAIHA | 15604 87704 000 |
DELPHI | FX0143 |
DELPHI | X556 |
EUROREPAR | E149239 |
FILTRON | OP 564 |
FLEETGUARD | LF3614 |
FRAM | PH4997 |
GMC | 93193705 |
GMC | 96565412 |
GMC | 96570765 |
GUD | Z 224 |
GUD | Z537 |
GUTBR | 092.22.335 |
HBJAKOPART | J131 6004 |
HBJAKOPART | N1318016 |
HEN | H97W13 |
HONDA | 16510-81403 |
JAPANPAR | FO604S |
JAPANPAR | FOW01S |
JAPANPAR | JFO606 |
JAPANPAR | JFO698 |
JAPANPAR | JFO892 |
JIANGNAN | 1651081420000 |
KANGNAM | RB186 |
KNECHT | OC 215 |
KNECHT | OC1253 |
KUBOT | 15906 3209 0 |
LAUTR | H61 |
MAHLE | OC1253 |
MAHLE | OC215 |
MANN | W 67/2 |
MANN | W 67/81 |
MAZDA | AY0114300 |
MAZDA | AY0114300A |
MAZDA | ZZS114302 |
MECAFILTER | ELH4188 |
METALLEVE | OC1253 |
METALLEVE | OC215 |
MISFAT | Z255 |
MOTAQUIP | VFL292 |
MOTRIO | 8671004292 |
NISSA | 15208-4A00A |
OPEL | 47 11 189 |
OPEL | 4708878 |
OPEL | 93167825 |
OPEL | 93193705 |
OPEL | 95599746 |
PIAGGIO | 1560187107 |
PIAGGIO | 1560187107000 |
PIAGGIO | 1560187204 |
PIAGGIO | 1560187204000 |
PIAGGIO | 1560187703 |
PIAGGIO | 1560187703000 |
PIAGGIO | 438038 |
PIAGGIO | B010014 |
PURFLU | LS 896 |
PUROLATOR | L10241 |
PUROLATOR | L14476 |
RYCO | Z 125 |
RYCO | Z443 |
SOFIMA | S3255R |
SOGEFIPRO | FT 5164 |
SUBAR | 16510 60B11 |
SUBAR | 16510 82703 |
SUZUK | 16510 60B11 000 |
SUZUK | 16510 81420 000 |
SUZUK | 16510 82703 000 |
SUZUK | 16510 M82703 |
SUZUK | 16510-60B00 |
SUZUK | 16510-60B11 |
SUZUK | 16510-81400 |
SUZUK | 16510-81403 |
SUZUK | 16510-81420 |
SUZUK | 16510-82700 |
SUZUK | 16510-82701 |
SUZUK | 16510-82702 |
SUZUK | 16510-82703 |
SUZUK | 16510-87701 |
SUZUK | 1651081401 |
SUZUK | 1651081402 |
SUZUK | 1651081403000 |
SUZUK | 1651087703 |
SUZUK | 16510M65L10 |
SUZUK | 16510M68K00 |
SUZUK | 16510M68K10 |
TECNOCAR | R218 |
TEHO | 4318 |
TEHO | OK318 |
TOYOT | 15601 97202 |
TOYOT | 1560187204 |
TOYOT | 1560187704 |
UFI | 2325500 |
UNION | C631 |
VALEO | 586054 |
VAUXH | 93167825 |
VIC | C-932 |
WESFIL | WZ443 |
WIXFILTERS | WL7119 |
CHEVROLET
|
DAEWOO
|
DAIHATSU
|
NISSAN
|
OPEL
|
PIAGGIO
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.