- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 210
- Wymiar gwintu: 1" 12 UNF
- Średnica zewnętrzna [mm]: 91
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 2,4
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AGRALE | 9054 118 800 08 |
ATLCO | 12028496 |
ATLCO | 1202849600 |
ATLCO | 16192627 |
ATLCO | 16193771 |
ATLCO | 363020 |
ATLCO | 387493 |
ATLCO | 442004 |
ATLCO | 97090012 |
ATLCO | 9712540104 |
ATLCO | 97210338 |
BALDW | B236 |
BALDW | B403 |
BAUDO | 04034OW |
BAUDO | 14 04 1490K |
BAUDO | 15 04 034OW |
BAUDO | 15 04 039OW |
BOGE | 558000301 |
BOMAG | 057 106 34 |
BOMAG | 057 106 40 |
BOMAG | 5710634 |
BOMAG | 5710640 |
BUESS | 711922604 |
CASE | R 1350575 |
CATER | 5W 6017 |
CHAMP | LFH4960 |
CHAMP | LFP2222 |
CHAMP | LFP2301 |
CLAAS | 0013022761 |
CLEANF | DO263 |
CLEANF | DO263/D |
COLES | 8931529 |
COLES | 8985117 |
COLES | 8985124 |
COMPAIR | 98262220 |
COMPAIR | C16012303 |
COOPE | AZL032 |
CROSL | 2102 |
CROSL | 304 |
DAF | 114786 |
DAF | 1306549 |
DAF | 671490 |
DELPHI | X22 |
DELPHI | X4011E |
DEMAG | 05500874 |
DEMAG | 11781186 |
DEMAG | 24650040 |
DEMAG | 43299200 |
DEMAG | 5500874 |
DEMAG | 901000 |
DONALDSON | P 55 0317 |
DONALDSON | P 55 3712 |
DONALDSON | P 55 3771 |
DONALDSON | P 77 9127 |
DYNAP | 747476 |
FAHR | 1111600000000 |
FAHR | 1111602030900 |
FAUN | 1470319 |
FAUN | 4134217 |
FAUN | 4134784 |
FAUN | 4795837 |
FENDT | F 284 201 310 040 |
FILTRON | OP584/1 |
FILTRON | OP592 |
FLEETGUARD | HF6205 |
FLEETGUARD | LF3413 |
FLEETGUARD | LF3625 |
FLEETGUARD | LF3790 |
FLEETGUARD | LF4054 |
FRAM | PH2801 |
FRAM | PH2968 |
FRAM | PH3403 |
FUCHS | 00073033 |
FUCHS | 73033 |
GROVE | 9414100529 |
GUELDNER | 0009830610 |
GUELDNER | 0160000001001 |
GUELDNER | 0160000002001 |
GUELDNER | 1160025 |
GUELDNER | 160000001001 |
GUELDNER | 160000002001 |
GUELDNER | 9830610 |
HAMM | 234451 |
HAMM | 234486 |
HAMM | 2344865018 |
HANOH | 194932128 |
HANOH | 5205401300 |
HANOH | 711922604 |
HANOH | 88000922604 |
HANOH | 922604 |
HEN | H18W01 |
HEN | H18W07 |
HEN | H303W |
INGER | 51056612 |
INGER | 92118678 |
IRMER | 650041 |
IVECO | 1160025 |
IVECO | 1173430 |
IVECO | 1901919 |
IVECO | 503136115 |
IVECO | 61671160 |
JOHN DEERE | AZ 22 878 |
JOHN DEERE | AZ 24 175 |
KAELBLE | 40001350 |
KAESS | 711 922 604 |
KAESS | 8314000048 |
KAESS | 8319000048 |
KAISE | 619810 |
KHD | 01160025 |
KHD | 01162757 |
KHD | 01162921 |
KHD | 01173430 |
KHD | 01174421 |
KHD | 01174576 |
KHD | 01174577 |
KHD | 01183574 |
KHD | 01901919 |
KHD | 116 0025 |
KHD | 116 2757 |
KHD | 116 2921 |
KHD | 117 3430 |
KHD | 117 4421 |
KHD | 117 4576 |
KHD | 117 4577 |
KHD | 118 3574 |
KHD | 150157520 |
KHD | 190 1919 |
KHD | 8701155447 |
KHD | A15H4123 |
KNECHT | OC 32 |
KNECHT | OC 382 |
KNECHT | OC 48 |
KNECHT | OC 60 |
LIEB | 550 20 29 |
LIEB | 550 20 96 |
LIEB | 550 75 47 |
LOSEN | 0499950339 |
LOSEN | 499950339 |
MAHLE | OC 32 |
MAHLE | OC 48 |
MAHLE | OC 60 |
MAHLE | OC382 |
MAN | 51 05501 0002 |
MAN | 51 05501 0003 |
MAN | 51 05501 0006 |
MANN | W11006 |
MANN | W962 |
MANN | W962/2 |
MANN | W962/28 |
MANN | W962/38 |
MANN | W962/6 |
MANN | W962/8 |
MASSEY FER | 1621183 |
MASSEY FER | 2871722M1 |
MASSEY FER | 2871722M2 |
MASSEY FER | 2998553 |
MASSEY FER | 2998553M1 |
MECAFILTER | ELH4717 |
MERCE | 001 184 96 01 |
MERCE | 11849601 |
MERCE | A 001 184 96 01 |
METALLEVE | OC 32 |
METALLEVE | OC 48 |
METALLEVE | OC 60 |
METALLEVE | OC382 |
MISFAT | Z106A |
MWM | 6 0541 18 8 0008 |
MWM | 6 0541 20 0 0000 |
MWM | 9 0541 18 8 0008 |
O_K | 046 826 |
O_K | 46826 |
PBR | BC1035 |
PBR | BC1194 |
POC | 150521 |
POC | 250521 |
POC | G0250522 |
POC | K0150521 |
POC | K0850588 |
POC | R0150521 |
POC | R1350575 |
POC | V0850559 |
PUCH | 610 0705 |
PUCH | 61000070005 |
PURFLU | LS414 |
PURFLU | LS479 |
PURFLU | LS479A |
PURFLU | LS479B |
PURFLU | LS479C |
PURFLU | LS479D |
PURFLU | LS712 |
PURFLU | LS712C |
PUROLATOR | L47033 |
PUROLATOR | L47553 |
PUROLATOR | PC33 |
RENAU | 00 00 504 020 |
RENAU | 00 01 907 947 |
RENAU | 00 04 205 627 |
RENAU | 00 05 504 020 |
RENAU | 00 14 564 103 |
RENAU | 00 22 852 900 |
RENAU | 00 24 164 103 |
RENAU | 00 24 564 057 |
RENAU | 00 24 564 058 |
RENAU | 00 24 564 060 |
RENAU | 00 24 564 103 |
RENAU | 14564103 |
RENAU | 1907947 |
RENAU | 22852900 |
RENAU | 24164103 |
RENAU | 24564057 |
RENAU | 24564058 |
RENAU | 24564060 |
RENAU | 24564103 |
RENAU | 4205627 |
RENAU | 50 00 504 020 |
RENAU | 50 00 670 670 |
RENAU | 50 00 786 107 |
RENAU | 50 00 790 787 |
RENAU | 50 00 790 788 |
RENAU | 50 00 790 822 |
RENAU | 50 00 790 823 |
RENAU | 50 01 846 639 |
RENAU | 504020 |
RENAU | 5504020 |
RENAU | 67 50 558 686 |
RENAULT T | 00 00 504 020 |
RENAULT T | 00 01 907 947 |
RENAULT T | 00 04 205 627 |
RENAULT T | 00 05 504 020 |
RENAULT T | 00 14 564 103 |
RENAULT T | 00 22 852 900 |
RENAULT T | 00 24 164 103 |
RENAULT T | 00 24 564 057 |
RENAULT T | 00 24 564 058 |
RENAULT T | 00 24 564 060 |
RENAULT T | 00 24 564 103 |
RICHI | 552352604 |
SAURE | 463 1281 100 |
SCHL | SAK700 |
SETRA | 711922604 |
SETRA | 8314000048 |
SETRA | 8319000048 |
SOFIMA | S8600R |
SOGEFIPRO | FT4657 |
SOGEFIPRO | FT5014 |
SOGEFIPRO | FT7465 |
STEYR | 61000070005 |
STEYR | 6100705 |
SULLA | 0681 |
SULLA | 4057120 |
SULLA | 4355 |
SULLA | 681 |
SULLA | 68521500 |
TECFIL | PSL962 |
TECNOCAR | R68 |
TEHO | 4057 |
TEHO | OK57 |
THERMOK | 113712 |
UFI | 2310601 |
VM | 4115057 |
VOLVO | 11993545 |
VOLVO | 3831236 |
VOLVO | 6211489 |
VOLVO | 62114897 |
WIXFILTERS | 51807 |
WIXFILTERS | 51820 |
WIXFILTERS | 51820E |
ZETTE | 004050740 |
ZETTE | 0040507408 |
ZETTE | 004057120 |
ZETTE | 00MU5074 |
ZETTE | 00MU5345 |
ZETTE | 4050740 |
ZETTE | 40507408 |
ZETTE | 4057120 |
ASTON MARTIN
|
DAF
|
IVECO
|
MAN
|
RENAULT TRUCKS
|
STEYR
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.