- Średnica zewnętrzna [mm]: 75,0
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 62,0
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 71,5
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 77,0
- Wymiar gwintu: M 18 X 1,5
- Wysokość [mm]: 86,5
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | PF40 |
ACDELCO | X4034E |
ACDELCO | X93 |
ALCOFILTER | SP935 |
ASHIKA | 10-03-398 |
BECKARNLEY | 0410796 |
BOSCH | 0451103079 |
BOSCH | 0451103097 |
BOSCH | 0451103204 |
BOSCH | 0451103242 |
BOSCH | 0986TF0050 |
BOSCH | H25 |
BOSCH | O122 |
BOSCH | P3079 |
CHAMPION | G102 |
CITRO | 1109-K4 |
CLEANF | DO229 |
COOPE | Z520 |
COOPERSFIA | FT4970 |
CROSLAND F | 2024 |
DAEWOO | 94797406 |
DAEWOO | 96352845 |
DAEWOO | EC94797406 |
DELPHI | FX0034 |
DONIT | 43.10.104 |
DONIT | 43.10.157 |
FIAT | 7083265 |
FIAT | 7085110 |
FILTRON | OP570 |
FILTRON | OP570T |
FLEETGUARD | LF780 |
FORD | 5009285 |
FRAM | PH4701 |
FRAM | PH4722 |
GM | 650381 |
GM | 650401 |
GM | 92142009 |
GM | 93156245 |
GM | 93156300 |
GM | 93156310 |
GM | 93156954 |
GM | 94632619 |
GUD | Z156 |
HEN | H90W03 |
JAPANPAR | FO398S |
JAPKO | 10398 |
KNECHT | OC90 |
KNECHT | OC90OF |
MANN | W712/22 |
MANN | W712/22 (10) |
MECAFILTER | ELH4120 |
MONARK | 030738079 |
MOTAQUIP | VFL189 |
Motorcraft | EFL257 |
OPEL | 650381 |
OPEL | 650401 |
P.B.R. | BC1154 |
P.B.R. | BC1288 |
PURFLU | LS206 |
PUROLATOR | L17244 |
PUROLATOR | L17922 |
QUINTON HA | WL7129 |
ROVER | TKC7183 |
SAAB | 4502696 |
SOFIMA | S 7130 R |
TECNOCAR | R317 |
TEHO | OK112 |
UFI | 23.129.02 |
UNI | GFE167 |
UNI | GFE423 |
UNICO F. | LI779/22 |
VAUXH | VOF93 |
CHEVROLET
|
DAEWOO
|
OPEL
|
ROVER
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Continental to niemieckie przedsiębiorstwo motoryzacyjne o globalnym zasięgu. To jedno z największych i najbardziej renomowanych przedsiębiorstw w branży to wszechstronny producent części samochodowych. Jednak za sukces firmy bez wątpienia odpowiada jedna kategoria produktów, a mianowicie opony samochodowe. Niezmiennie, niemal od początku istnienia, Continental znany jest przede wszystkim z produkcji najwyższej klasy ogumienia.
W asortymencie producenta opon Continental znajduje się wszelkiego rodzaju ogumienie przeznaczone dla samochodów osobowych. Firma produkuje opony zimowe, letnie oraz całoroczne. W ofercie znajdują się zarówno modele przeznaczone do agresywnej jazdy, jak i lekkie opony dla spokojniejszych kierowców. Ponadto, Continental posiada również szereg propozycji dla producentów i posiadaczy aut dostawczych oraz ciężarowych, a także pojazdów rolniczych, maszyn przemysłowych czy rowerów.
Koncern motoryzacyjny Continental to przedsiębiorstwo z ogromnym kapitałem, infrastrukturą na całym świecie oraz z najnowocześniejszym zapleczem laboratoryjnym. To wszystko sprawia, że producent wyznacza trendy w produkcji opon samochodowych, wprowadzając innowacyjne rozwiązania technologiczne. Opony Continental spełniają najwyższe standardy, zapewniając bezpieczeństwo oraz doskonałą przyczepność przy minimalnym oporze.
Firma Continental powstała w 1871 roku w Niemczech. Do dzisiaj jej główna siedziba znajduje się właśnie w tym kraju. Niemniej oddziały przedsiębiorstwa oraz jego spółki zależne znaleźć można w wielu krajach na różnych kontynentach. Części samochodowe Continental, w tym przede wszystkim ogumienie tej marki, sprzedawane są w zdecydowanej większości krajów świata.