- Wysokość [mm]: 196,0
- Wysokość 1 [mm]: 193,0
- Średnica 3 [mm]: 24,4
- Średnica zewnętrzna [mm]: 92,0
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 88,0
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 11,4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | AC 184 |
ACDELCO | AC 6245 E |
ACDELCO | X 68 |
ALCOFILTER | MD-217 |
ARMAFILT | OB-86/195.0 |
ARMAFILT | OB-91/193.0 |
ASAS | AS 271 |
BALDW | P102 |
BECKARNLEY | 041-8084 |
BOSCH | 1 457 429 265 |
BOSCH | 1 457 429 266 |
BOSCH | 9 457 216 460 |
BOSCH | P9265 |
CHAMP | LC 101 |
CHAMP | P 825 |
CHAMPION | COF100104C |
CHAMPION | X 104 |
CLEANF | ML 412 |
CONTINENTA | 28.0002-2115.2 |
COOPE | AZL 074 |
COOPE | G 1333 |
COOPE | RG 961 |
COOPERSFIA | FB1517/A |
CROSLAND F | 348 |
DONALDSON | P550314 |
DONALDSON | P552471 |
ELOFIC | EXL-410 |
FILFILTER | ML 1247 |
FILMAR | LF5501X |
FILTRON | OC 601 |
FILTRON | OC601 |
FORD | 5002 704 |
FORD | 5010 667 |
FORD | 5019 420 |
FRAD | 16.32.12/10 |
FRAM | C2930 |
FRAM | CH2930 |
FRAM | CH5679 |
GIF | LI 559 |
GUD | G 961 |
HEN | D 03 E 196 HN |
HEN | E196HN |
HEN | E196HN/1 |
HOFFER | 7584304 |
KNECHT | K 01.1 |
KNECHT | K 01.2 |
KNECHT | K 01.2 D |
KOLBENSCHM | 015-OC |
KOLBENSCHM | 50 013 015 |
KOLBENSCHM | 50013015 |
LAUTR | ELH 4150 |
LAUTR | ELH 4253 |
LUBERFINER | LP 2231 |
LUBERFINER | P 825 |
MAHLE | OX 78D |
MANN | PF 1055/1 x |
MAPCO | 61033 |
MEATDORIA | 14304 |
MECAFILTER | ELH4253 |
MERCE | 615 184 00 25 |
MERCE | 617 184 00 25 |
MERCE | 617 184 01 25 |
MERCE | A 000 180 25 09 |
MERCE | A 601 180 06 10 |
MERCE | A 615 184 00 25 |
MERCE | A 617 184 00 25 |
MERCE | A 617 184 01 25 |
MEYLE | 014 018 0011 |
MFILTER | MO 1124 X |
MGA | FH1088 |
MONARK | 30 784 265 |
MONARK | 30 784 266 |
MOTAQUIP | VFL 186 |
MS | 1055/1N-OF-PCS-MS |
MS | 1055/1X-OF-PCS-MS |
OPTIMAL | FO-00002 |
Omnicraft | 2136075 |
P.B.R. | AC-3218 |
PURFLU | L459 |
PUROLATOR | L 47056 |
PUROLATOR | PM 3056 |
QUINTON HA | QFL0031 |
QUINTON HA | QOF 9618 |
SCT | SF 501 |
SOFIMA | S 2510 O |
SOFIMA | S 2510 PO |
STELLOX | 20-50078-SX |
STILL | 0 142 273 |
STILL | 1 142 273 |
TECNOCAR | O152 |
TEHO | 5161 |
TEHO | D 161 |
TJFIL | FP 9618 |
UNICO F. | LF 9196/1 x |
VAICO | V30-0552 |
VALEO | 586546 |
WIXFILTERS | WL7001 |
WOODG | WGL3397 |
MERCEDES-BENZ
|
PUCH
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.