- Wysokość [mm]: 97,0
- Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
- Średnica zewnętrzna [mm]: 97
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,3
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | X 4313 E |
ALCOFILTER | SP-1237 |
BALDW | BD7100 |
BORG BECK | BFO4184 |
BOSCH | 0 451 104 521 |
BOSCH | 0 451 203 236 |
BOSCH | 0 451 203 236-0B0 |
BOSCH | F 026 407 106 |
BOSCH | P7106 |
CHAMP | LFP 5825 |
CHAMP | LS 172 |
CHAMPION | C 270 |
CLEANF | DF 1888 |
CLEANF | DF1888 |
COMLINE | EOF057 |
COMLINE | EOF153 |
CONTINENTA | 28.0002-2139.2 |
COOPE | Z 1224 |
COOPE | Z 1493 |
COOPERSFIA | FT5278 |
COOPERSFIA | FT5645 |
CROSLAND F | 2111 |
CROSLAND F | 2155 |
CROSLAND F | 2203 |
DELPHI | FX0122 |
DT SPARE P | 6.24212 |
FILTRON | OP 594/2 |
FRAM | PH5616 |
FRAM | PH9536 |
HEN | H10W21 |
KOLBENSCHM | 339-OS |
KOLBENSCHM | 50 013 339 |
LAUTR | ELH 4223 |
LAUTR | ELH 4273 |
MAG | 71760702 |
MAHLE | OC 290 |
MANN | WP 914 |
MANN | WP914 |
MECAFILTER | ELH4273 |
MGA | FH1028 |
MISFAT | Z313 |
MISFAT | Z314 |
MOTAQUIP | VFL 382 |
MOTAQUIP | VFL 435 |
MOTAQUIP | VFL 464 |
MOTAQUIP | VFL 529 |
MOTAQUIP | VFL435 |
MOTAQUIP | VFL529 |
OPTIMAL | FO-00229 |
P.B.R. | BC-1282 |
P.B.R. | BC-1340 |
PURFLU | LS279 |
PUROLATOR | L 37722 |
QUINTON HA | QFL0091 |
QUINTON HA | QFL0155 |
RENAU | 7700106067 |
SCT | SK 5805 |
SCT | SK 811 |
SOFIMA | S 3013 DR |
STELLOX | 20-50290-SX |
TECNOCAR | RD2000 |
TECNOCAR | RD3104 |
TEHO | 4348 |
UFI | 23.313.00 |
UNI | GFE 362 |
UNI | GFE 367 |
UNICO F. | BI 9143/4 |
VAICO | V24-0019 |
VALEO | 586007 |
VALEO | 586014 |
WIXFILTERS | WL7298 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.