- Wysokość [mm]: 102
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Gwint wewnętrzny [cal]: 3/4"-16
- Średnica zewnętrzna [mm]: 94
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AB | FO66239 |
AUTOMOTOR | LATH36 |
BOSCH | 0451103289 |
BOSCH | P3289 |
CHAMP | LS132 |
CHAMPION | C125 |
CHAMPION | COF100125S |
CLEANF | DO1817 |
COOPERSFIA | FT5388 |
CROSLAND F | 2011 |
DELPHI | FX0128 |
DRIVE | DP1110110075 |
EUROREPAR | E149089 |
EUROREPAR | E149129 |
FEBI | 22534 |
FILTRON | OP525/2 |
FRAM | PH5883 |
GIF | GL320 |
HEN | H10W12 |
HIFI FILTE | SO7060 |
KNECHT | OC145 |
LAUTR | H36 |
LUCAS | LFOS267 |
LUCASFILTE | LFOS267 |
MAHLE | OC145 |
MANN | W920/8 |
MECAFILTER | ELH4334 |
MGA | FH1077 |
MISFAT | Z425 |
MOTAQUIP | VFL420 |
MOTRIO | 8660004929 |
MOTRIO | 8671002332 |
P.B.R. | BC1305 |
P.B.R. | BC1376 |
PURFLU | LS286 |
PUROLATOR | L27920 |
SEAT | 030115561C |
SKODA | 030115561C |
SOFIMA | S3425R |
TECNOCAR | R109 |
UFI | 2342500 |
UNICO F. | LI995/8 |
VALEO | 586066 |
VW | 030115561C |
WIXFILTERS | WL7216 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek. Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.
W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.
Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.