Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr oleju JPN 10F9075-JPN

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
10F9075-JPN
Filtr oleju JPN 10F9075-JPN
  • Filtr oleju JPN 10F9075-JPN - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
JPN
Rodzaj filtra:
Filtr przykręcany

Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Dowiedz się więcej

Wysokość [mm]:
94
Wymiar gwintu:
UNF 3/4"-16
Średnica zewnętrzna [mm]:
75
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:
71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
63
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr oleju 10F9075-JPN firmy JPN

Parametry:
  • Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
  • Wysokość [mm]: 94
  • Wymiar gwintu: UNF 3/4"-16
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 75
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 71
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 63

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 10F9075-JPN po numerze OEM

Producent Numery OEM
AC X599
ALCOFILTER SP1066
ALCOFILTER SP1135
ALCOFILTER SP839
ARMAFILT O76790
ARMAFILT O76792
BLUEPRINT ADV182102
BOSCH 0451103250
BOSCH 0451103288
BOSCH 045110328844N
BOSCH 0451103294
BOSCH 04511032940B0
BOSCH 0451103318
BOSCH 0451104069
BOSCH 0451104517
BOSCH 0451104525
BOSCH 0986AF0302
BOSCH 0986B00016
BOSCH 0986B00019
BOSCH 0986TF0008
BOSCH 451103250
BOSCH 451103288
BOSCH 451103294
BOSCH 451103318
BOSCH 451104069
BOSCH 451104517
BOSCH 451104525
BOSCH P3318
CHAMP LS138
CHAMP LS146
CHAMPION C126
CHAMPION C126606
CHAMPION C157606
CHAMPION C161
CHAMPION COF100126S
CHAMPION COF100157S
CHAMPION COF100230S
CLEANF DO1807
CLEANF DO915
CLEANF DO915D
COMLINE EOF061
COOPE Z1172
COOPE Z1397
COOPE Z1416
COOPERSFIA FT5254
COOPERSFIA FT5404
COOPERSFIA FT5526
COOPERSFIA FT5566
CROSL 2150
CROSL 2210
DELPHI FX0159
DELPHI FX0184
FEBI 22532
FILTREC ZP3507
FILTREC ZP507C
FILTREC ZP507E
FILTRON OP641
FRAM PH5975
FRAM PH8940
FRAM PH8993
GUD Z404
HEN H90W11
HEN H90W14
HEN H90W17
JPN 10F9075-JPN
KNECHT OC263
KNECHT OC2632
KNECHT OC295
KNECHT OC515
KOLBENSCHM 188OS
KOLBENSCHM 225OS
KOLBENSCHM 512OS
LAUTR ELH4213
LAUTR ELH4298
LUCAS_ELEC EDL170
LUCAS_ELEC EDL974
MANN W71239
MANN W71252
MAPCO 61095
MAPCO 61201
MECAFILTER ELH4190
MECAFILTER ELH4213
MECAFILTER ELH4298
MEYLE 1001150004
MOTOK 100319
MOTOK 8671000103
MOTOK EXL157
MOTOK F47
MOTOK F53
MOTOK MH3377
MOTOK MH3389
MOTOK MH77
MOTOK OL131
MOTOK OL86t
MOTOK P00091
MOTOK PP34A
MOTOK PP363A
MOTOK PSL560
MOTOK SO609
MOTOK SP518830
MOTOK VFL374
MOTOK VFL394
MOTOK VFL451
MOTOK Z282
MOTOK Z282A
MOTOK ZP3507
MOTOK ZP507C
MOTOK ZP507E
PBR BC1275
PBR BC1305
PM 656991
PURFLU LS325
PURFLU LS325D
PUROLATOR L17266
PUROLATOR L17837
ProfiPower 148-H90W17
ProfiPower 1F0003
ProfiPower OE641
SOFIMA S1310R
SOFIMA S3282R
SOFIMA S3428R
TECNOCAR R131
TECNOCAR R86
TEHO 4321
UFI 2328200
UFI 2342800
UFI 2345300
UNI GFE355
UNICO F. LI77939
UNICO F. LI7795
UNICO F. LI77952
UNICO F. LI77953
VAG 030115561AA
VAG 030115561AB
VAG 030115561AD
VAG 030115561AN
VAG 030115561E
VAG 030115561F
VAG 030115561K
VAG 030115561P
VAICO 100319
VW 030115561AA
VW 030115561AB
VW 030115561AD
VW 030115561AN
VW 030115561F
VW 030115561K
VW 030115561L
VW 030115561P
WIXFILTERS WL7203

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr oleju 10F9075-JPN pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Poznaj akumulatory firmy Centra. Modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary

Akumulatory firmy Centra. Co mają Wam do zaoferowania modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary?

Ktoś z Was rozgląda się za nowym akumulatorem? Jeśli tak, być może zainteresuje go oferta marki Centra – uznanego producenta baterii samochodowych różnych typów. Firma Centra, znana z innowacyjnych rozwiązań i wysokiej jakości produktów, oferuje szeroką gamę akumulatorów dostosowanych do różnych potrzeb kierowców. Jakiego typu są to akumulatory? Jakie są wady i zalety każdego z tych modeli?

czytaj więcej >
Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN?

Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN? Na czym może polegać trudność tej metody?

Numer VIN to naprawdę świetny wynalazek. W tym krótkim ciągu znaków zakodowanych jest wiele niezwykle ważnych i potrzebnych informacji – chociażby rocznik auta, mogący znacząco ułatwić nam np. prawidłowy dobór części i naprawę samochodu. Warunkiem koniecznym jest tu jednak umiejętność odczytywania roku produkcji z numeru VIN. Jak zrobić to dobrze?

czytaj więcej >

Filtr oleju

Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.

Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.

Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.

Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych. 

Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.

JPN

JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.

Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.

JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.

Cechy Części

Filtr przykręcany
Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze