- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica [mm]: 57,0
- Wysokość [mm]: 106
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 23
- Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 60,2
- Ciężar netto [g]: 44,0
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BLUEPRINT | ADW192112 |
BOSCH | F026407074 |
CHEVR | 55588497 |
COMLINE | EOF311 |
COOPERSFIA | FA6801 |
FEBI | 101641 |
FILTRON | OE648/9 |
FRAM | CH12220 |
GMC | 55485671 |
GMC | 55588497 |
HEN | E650H01 D444 |
HEN | E650H01D233 |
HEN | E650HD233 |
MANN | HU6019Z |
MECAFILTER | ELH4470 |
MEYLE | 6143220021 |
MISFAT | L149 |
MOTAQUIP | LVFL842 |
MULLER FIL | FOP281 |
OPEL | 55588497 |
OPEL | 650163 |
OPEL | 95526687 |
PURFLU | L1077 |
TECNOCAR | OP1047 |
UFI | 2519900 |
VAICO | V401532 |
VAUXH | 55588497 |
VAUXH | 95526687 |
WIXFILTERS | WL7519 |
OPEL
|
VAUXHALL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
KNECHT to marka będąca częścią grupy MAXHLE Aftermarket. Logiem firmy sygnowane są wysokiej klasy filtry samochodowe przeznaczone do pojazdów wiodących producentów samochodów osobowych i dostawczych. Historia firmy rozpoczęła się w 1899 roku, kiedy to Adolf Knecht otworzył hutęstali i żelaza w Bad Cannstalt, w Niemczech. Od 1929 roku przedsiębiorstwo produkuje filtry paliwa oraz powietrza i oleju. Kolejnym ważnym momentem w dziejach firmy był rok 1955, kiedy to inżynierowie firmy KNECHT opracowali filtr wyposażony w papier jako element filtrujący.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, rozsądnemu zarządzaniu oraz dbałości o jakość firma nadal rozwija swoją ofertę oraz sprzedawane produkty. Obecnie posiada fabryki oraz centra w wielu krajach, m.in. w Austrii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA, Filipinach, Tajlandii, Chinach i Brazylii. Filtry marki KNECHT trafiają do pojazdów popularnych na naszych drogach producentów. Są to głównie Audi, BMW, Mitsubishi, Alfa Romeo, Porsche, Mercedes-Benz, Volkswagen.
Części samochodowe marki KNECHT kojarzone są z najwyższą jakością, trwałością i coraz chętniej wybierane przez kierowców z całego świata. Jeśli zależy Ci na doskonałej jakości, pewności oraz bezpieczeństwie i dobrej kondycji Twojego silnika to produkty KNECHT będą najlepszym rozwiązaniem.